بازدید 7086
۴

وزیر نفت: امکان واردات گاز وجود ندارد

وزیر نفت گفت: امسال و در شرایط فعلی، کشوری نیست که بتوانیم از آن گاز وارد کنیم.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 23 January 2021

به گزارش «تابناک»، بیزن زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص واردات گاز اظهار کرد: مردم باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند زیرا شرایط به شکلی است که امکان واردات گاز وجود ندارد.

وی افزود: امسال و در شرایط فعلی، کشوری نیست که بتوانیم از آن گاز وارد کنیم.

زنگنه عنوان کرد: واردات گاز با توجه به شرایط فعلی، عملی نیست و مردم تنها باید در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
مقصر مصرف بی رویه گاز، همه وزرای مسکن هستند. نمونه اسفناک آن مسکن مهر است.
چرا هیچ ساز و کاری بر نظارت بر اجرای مبحث 18 مقررات ملی ساختمان (مربوط به عایق یندی و تنظیم صدا ساختمان) وجود ندارد؟ چرا هیچ آیین نامه و دستورالعمل اجرایی برای این مبحث تدوین نشده است؟ عملی که هم تولید و اشتغال داخلی را افزایش می داد و هم هزینه نگهداری و سکونت ساختمان را کاهش می داد.
اگر نظارت بر ساختو ساز بوِیژه در مناطق روستایی و حاشیه شهرها افزایش یابد و دولت به عایق بندی انها کمک کند همچنین تجهیزات گاز سوز بهتر در کشور تولید و یا وارد شود قطعا مصرف سوخت به میزان زیادی کاهش می یابد. بخاری های گاز سور که در مناطق روستایی و شهرهای کوچک استفاده می شود هنوز با فناوری بسیاری قدیمی تولید شد می شود . تولید کنندگان داخلی دهها سال است که اینگونه تولید می کنند. دولت به جیا توصیه باید نظارت خود را افزایش دهد و به مردم هم کمک کند. ادارات دولتی هم شبانه روز با حداکثردمای ممکن گرم هستند و در عصر و شبها که چند نفر بیشتر مشغول کار نیستند هم تمام فصای اداری گرم است.
دولت باید در ارسال گاز ارزان به همسایگان که پولش را هم نمیدهند صرفه‌جویی کند.
چطور ما زمانی صادر کننده هستیم و حالا وارد کننده یکبار اعلام میکنید بی نیاز به واردات گاز هستیم مردم دیگر حرفهای شما هیچ ارزشی ندارد انقدر دروغ میگویید نمیدانیم چه حرفی را باور کنیم مخصوصا وزیر نفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل