بازدید 214885

افشای نقشه دشمن از زبان مقام بلندپایه ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش در آئین تجلیل از منتخبین اولین مرحله طرح قرآنی تسنیم ویژه کارکنان پایور ستاد ارتش گفت: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره گیری و بکار گیری آموزه های قرآنی، انقلابی و ملی است.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 19 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در این مراسم که صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت وبینار (ویدئو کنفرانس) در سالن همایش‌های ولایت ستاد ارتش برگزار شد، گفت: خوشبختانه در بحث اجرای برنامه های قرآنی شاهد ابتکار و خلاقیت بسیار خوبی در سطح ستاد ارتش هستیم و در حال حاضر اثراتش را می‌بینیم که تقدیر و تشکر می‌کنم از همه مسئولان امر که این بستر را فراهم کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به اینکه سبک زندگی هرجامعه ای نشأت گرفته از فرهنگ حاکم بر آن جامعه است، افزود: در جمهوری اسلامی ایران سبک زندگی از آموزه های دینی، قرآن و فرهنگ اصیل ایرانی نشأت می گیرد و ما این سبک زندگی را به جلو می بریم و به آن افتخار می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به آن خدشه‌ای وارد کنند.

وی ادامه داد: دشمن از طریق جنگ نرم به دنبال تغییر سبک زندگی ماست و می خواهد اعتقادات و باورهایمان را تغییر دهد زیرا پایه و اساس سبک زندگی، باورها و اعتقادات است.

امیر دریادار سیاری گفت: مهمترین راه مقابله با تهاجم دشمن در عرصه فرهنگی، بهره گیری و به کار گیری آموزه های قرآنی، انقلابی و ملی است، زیرا اساس عقاید و باورهای ما به عنوان ریشه و تنه درخت است و بقیه اعمال شاخه های درخت هستند و وقتی که تنه و ریشه را محکم نگه داریم قطعا بقیه امور سالم می ماند و این یک سند بالا دستی بسیار قوی است که اگر به آن توجه داشته باشیم هرگز دشمن نمی تواند آن را تغییر دهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش ضمن تشکر از همه مقام آورندگان در این طرح تاکید کرد: امروز همه کسانی که در این عرصه مقام آوردند یک مسئولیت سنگین دارند و باید در سبک زندگی برای دیگران الگو باشند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی