بازدید 12831

تمدید ثبت‌نام دوره آموزشی روش تدریس زبان فارسی

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مدیر آموزش مجازی بنیاد سعدی اعلام کرد: پیرو درخواست مکرر متقاضیان و استقبال از دوره «غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی»، با تصمیم معاون آموزش و پژوهش بنیاد سعدی، مهلت ثبت نام در این دوره تا پایان روز سه شنبه آینده، هفتم بهمن ۹۹ تمدید شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 19 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، احسان طوفانی نژاد، مدیر آموزش مجازی بنیاد سعدی، اظهار کرد: ثبت نام این دوره از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۸۰ نفر در دوره برخط غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی ثبت نام کردند و از این تعداد ۲۳۷ نفر در آزمون‌های این دوره شرکت کرده و در مجموع ۱۷۰ نفر، یعنی ۷۰ درصد متقاضیان موفق به کسب نمره قبولی شده‌اند.

طوفانی نژاد ادامه داد: متقاضیانی که ثبت نام می‌کنند تنها تا سه ماه بعد ثبت نام، فرصت دارند تا کلاس ها را در ساعات و روزهای فراغت بگذرانند و در آزمون پایانی دوره شرکت کنند، بنابراین لازم است ثبت‌نام کنندگان با مدیریت زمان، دوره را هرچه سریع‌تر بگذرانند و آزمون نهایی را به روزهای آخر دوره موکول نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در فراخوان اولیه، مهلت ثبت‌نام متقاضیان در دوره تخصصی "روش تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان"، تا پایان دی ماه اعلام شده بود؛ اما به واسطه درخواست مکرر متقاضیان و استقبال بی سابقه علاقمندان شرکت در این دوره یک هفته تمدید شد.

علاقه مندان به تدریس زبان فارسی به غیر فارسی زبانان در ایران و خارج از کشور، برای شرکت در دوره تا پایان روز سه شنبه، هفتم بهمن ماه ۱۳۹۹ فرصت دارند، به این نشانی مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند و در صورت هرگونه مشکل به گروه پشتیبان در واتساپ به آدرس http://b2n.ir/esupport پیوسته و سوالات خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت مشکل ثبت‌نامی آن‌ها برطرف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار