بازدید 13027
۳
بازتاب

معاون وزارت ورزش: نایب‌رئیسی شغل نیست!

کد خبر: ۱۰۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 19 January 2021

در حالی که وزیر ورزش در مصاحبه رسمی حضور بازنشسته ها در انتخابات فدراسیون فوتبال را ممنوع اعلام کرد، معاونش در اظهارنظری متناقض نایب رییسی را شغل ندانسته‌اند!

به گزارش تابناک ورزشی،  مسعود سلطانی‌فر در گفت و گوی روزهای اخیرش که احتمالا حمله ای به بازنشسته های فوتبال به خصوص حیدر بهاروند بوده است، اعلام کرد که بازنشسته حق حضور در انتخابات آن فدراسیون را ندارند، اما حالا معاون توسعه مدیریت و منابع خودش، این ادعا را نفی می کند و بار دیگر اجرای قانون در ورزش کشور را موردی و بنابر سلیقه نشان می‌دهد.

معاون وزارت ورزش: نایب‌رئیسی شغل نیست!

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس ماده ۷۳ قانون مدیریت خدمات کشوری بکارگیری افراد بازنشسته به عنوان مشاور یا نایب رییس بدون این که شغل محسوب شود، بلامانع است.

ژاله فرامرزیان در خصوص انتصاب فریبا محمدیان به عنوان نایب رییس زنان فدراسیون والیبال با وجود بازنشستگی، اظهار کرد: در اساسنامه فدراسیونهای ورزشی نایب رییس جزو مشاغل محسوب نمی شود. از سوی دیگر براساس ماده ۷۳ قانون مدیریت خدمات کشور به دستگاه های اجرایی جهت بکارگیری افراد بازنشسته تا یک سوم قرارداد مجوز داده شده است.

وی گفت: براساس این مجوز بکارگیری افراد بازنشسته در دستگاه های اجرایی به عنوان مشاور یا نایب رییس بدون این که پست محسوب شود بلامانع است و مشکل خاصی ایجاد نمی کند.

فرامرزیان در پایان پیرامون این پرسش که آیا پاداش مدال آوران ۹۸ تا پایان سال پرداخت خواهد شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در این زمینه نامه نگاریهای لازم با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته، در صورتی که منابع اختصاص داده شود سعی داریم پاداش مدال آوران ۹۸ را تا پایان سال پرداخت کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شما درست می گید بالاخره نون که داره. علی برکت الله
لابد کاری انجام نمیده فقط حقوق و مزایا میگیره!
بالاخره یکجایی نشان بدهید که مملکت صاحب دارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر