بازدید 551651

ریزش قیمت در بازار سکه و طلا

ریزش قیمت ها همچنان در بازار سکه و طلا ادامه دارد به طوری که در نیمه روز ۲۸ دی ماه، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۵هزار و ۶۰۰ تومان کاهش به ۹۹۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.
کد خبر: ۱۰۲۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 17 January 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت‌گذاری در این بازار، در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه ظهر بیست و هشتم دی ماه، ۴ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده که نسبت به امروز صبح کاهش ۳۱ هزار تومانی داشته است.

هر سکه امامی در بازار ۱۰ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان، هر سکه تمام بهار آزادی ۱۰ میلیون و ۹۷ هزار و ۹۰۰ تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می شود .

حباب سکه امامی هم اکنون برابر با ۵۷۱هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی معادل ۳۹۸هزار تومان، حباب نیم سکه برابر با ۶۹۹هزار تومان و حباب ربع سکه برابر یک میلیون و ۱۲۲ هزار تومان و حباب سکه گرمی نیز معادل ۹۰۳ هزار تومان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
سکه 400 هزار تومانی شده میلیونی بعد می گید ریزش قیمت سکه بفرمایید ریزش اقتصاد متاسفانه بورس نشان دهنده این اقتصاد است
امید که قیمت ارز نیز به زیر 15000تومان برسد و قیمتها به تعادل برسند.
کاهش چشمگیر ملک و املاک شدید در راه است مواظب خریدتان باشید قیمت ها نصف هم کمتر خواهد شد صددرصد کاهشی است الگو ها نشان می هد
سکه هم تا ۷/۵ پایین تر میاید چراغ سبز بایدن دوستان را هم شوکه کرده فقط فروشنده هستید بازار روز های بعد پاییتنتر خواهد بود
فکر کنم همچین ریزش کند که دیگه توان ساختنش نباشد انشاءالله که همیشه اینجوری باشد
گرانی بیداد میکند
هر چه قدر قیمت دلار و طلا در کشور بالا رود جرم و جنایت افزایش می یابد شگردهای دزدی و کلاهبرداری سیر صعودی را دارد خیانت به ناموس بیشتر میشود، فساد و کارهای خلاف قانون بیشتر میشود، بیکاری وطلاق زیاد تر میشود اینها همه مواردی است که در حال حاضر ما شاهد آن هستیم .
افزایش قیمت طلا و سکه فقط وفقط به نفع دلا لان وبازار گردانان وواسطه گران در این بازار آشفته و نابسامان ‌میباشد که تعداد این‌افراد در کشور کمتر از یک میلیون نفر است الباقی مردم با تورم شدید و سرسام‌آور باید روزگار را باسختی و بلاتکلیفی سپری کنند خدا کند روبه کاهش گذارد تا به تبع آن ارزش پول ملی با لا رود و قیمت اجناس ضروری ملت روند روبه کاهش داشته باشد .به خدا قسم‌ما بدبخت تر از عراق و افغانستان نیستیم .
سلام ببخشید میخواستم بدونم نام این مرکز کاشت مو چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
منظورتون مرکز کاشت مو هست یا کلاهدوزی ؟ :)
کدوم ریزش
وقت خرید هست
تورم در یک کشور تنها و تنها یک دلیل دارد، حکومت (دولت و سایر نهادهای حکومتی مانند نظامیان، شبه دولتی ها و ..) هزینه هایش بیشتر از درآمدهایش است. برای جبران این کمبود درآمد پول تولید می کند (چاپ پول، استقراض، اوراق و تبدیل درآمد نفت دلاری به ریالی)، این مساله یعنی بیشتر بودن هزینه های حکومت نسبت به درآمدهایش ارتباطی با تحریم ندارد و به کارایی مدیریت و اندازه دولت مرتبط است. قیمت نهایی کالاها و خدمات در ایران به ریال است نه به دلار و هرچه حجم تولید ریال بیشتر باشد قیمت ها بالا می رود بدون توجه به نرخ برابری مقطعی ریال و دلار. نرخ تعادلی (بر اساس حجم پول و تورم داخلی و ...) دلار و ریال حدود بیست هزار تومن است و افزایش نرخش به سی و دو هزار تومن به نوعی حباب بوده و با چشم انداز بهتر اقتصادی پس از مدت یک مدت نوسان به همان نرخ تعادلی بر می گردد. بعد چه خواهد شد، سالیانه چیزی حدود 5 درصد بالاتر از نرخ تورم داخلی رشد خواهد کرد (این 5 درصد دلایل اقتصادی دارد). پیش بینی تورم پنج سال آینده ایران سالانه بطور متوسط حداقل بیست درصد است. (با رفع تحریم و ...) یعنی هر سال حدود بیست و پنج درصد دلار نسبت به ریال رشد خواهد داشت و اگر بصورت مصنوعی ارزشش را پایین نگه دارند، یک روزه یکباره رشد خواهد کرد. (دولتها معمولا چهار سال اول بصورت مصنوعی دلار را پایین نگه می دارند و دور دوم یکباره رها می کنند.)
به هر حال با این تحلیل خرید دلار (یا طلا) در نرخ های زیر بیست تومن (هرچه پایین تر بهتر) در یک بازه یک ساله می تواند سود آور باشد.

دقت کنید که کاهش روانی نرخ دلار تا زمان اعلام ورود مجدد آمریکا به برجام و توافق های احتمالی است و بعد آن واقعیت های اقتصادی دوباره خود را تحمیل خواهند کرد.
چکارکنم
بازار مسکن سقوط وحشتناک خواهد کرد بزودی
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی