بازدید 6052
۴

هر نوع تجمعی در ایام فاطمیه در تهران ممنوع است

استاندار تهران با اشاره به لزوم عدم برگزاری مراسم و تجمع در شرایط کرونا، گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از این رو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نیست.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 16 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است و هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می کند.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با اشاره به لزوم برگزاری مراسم فاطمیه به صورت مجازی، تاکید کرد: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از این رو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نیست، به علاوه کلیه دستگاه های ذی ربط بر اساس مسئولیت محوله نسبت به اجرای کامل مصوبه مذکور اقدام و نظارت دارند.

استاندار تهران ادامه داد: شرایط فعلی در نتیجه تلاش مسئولان، کادر درمان و همکاری و همراهی موثر مردم حاصل شده و نباید با غفلت و عدم توجه شاهد پیک دیگری باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
حتی خودجوش و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حریف سخنرانان و مداحان نمیشی قرارشده درمیادین شهر عزاداری کنند
ضمانت اجرای این دستور با کیست؟ خلاصه هر دستوری که داده میشه نیاز به ناظر هست در نهایت. باور کنید باز هم یکسری که به یک جاهای خاصی وصل هستند این اجتماعات را برگزار و سازماندهی می کنند. اگر نیروی انتظامی مرجع نظارتی هست، خوب یک بخشنامه بهش بدید که تکلیف خودش را بدونه که باید چکار کنه، اگر مجموعه ای از ارگانهای نظامی وظیفه اجرا و نظارت را دارند، خوب صاف و روشن بهشون بگید. نمیدونم چرا تعارف دارید با همدیگر......
چرا جلوشون رو نمی گیرید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر