بازدید 11737
۱

قتل همسایه برای ۶۰ میلیون تومان طلا

رئیس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد سارقی که زن ۶۵ ساله همسایه را در منطقه اسلام‌آباد کرج به قتل رسانده بود، در استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 16 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۶ دی مرکز فوریت‌های پلیسی استان البرز از وقوع یک فقره قتل در یک واحد مسکونی در منطقه اسلام‌آباد کرج مطلع شد و موضوع را به واحد مرتبط ارجاع داد و بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز اضافه کرد: کارآگاهان با حضوردر محل جرم، جسد زنی ۶۵ ساله را درپشت بام خانه‌اش کشف کردند که بررسی‌های اولیه نشان داد، قاتل پس از حفه کردن مقتول ، اموال وی را به سرقت برده و متواری شده است.

نادربیگی گفت: فرزندان مقتول پس از برگشت به خانه متوجه نبودن مادر می‌شوند، به همین دلیل جستجو می‌کنند و سرانجام جسد او را پشت بام منزل می‌یابند. تحقیقات پلیسی از همان لحظه آغاز و با پرس و جو از همسایه‌ها مشخص شد همسایه دیوار به دیوار مقتول ساعت ۱۴ سراسیمه منزل را ترک کرده است.

رئیس پلیس آگاهی البرز ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پلیس مشخص شد رد پای نامبرده در استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی در کمتر از ۱۲ ساعت پس ازاعلام جرم دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شد و به جرم خود مبنی بر قتل همسایه اعتراف کرد.

وی افزود: متهم اعتراف کرد به علت مشکلات مالی روز حادثه به بهانه اینکه دیوار منزل مشکل لوله‌کشی دارد با حیله وارد خانه مقتول شده و وی را پس از کشاندن به پشت بام به قتل رسانده است. متهم مقداری از طلای سرقتی را در کرج و فردیس به قیمت ۶۰ میلیون تومان به ۲ نفر فروخته و بقیه را مخفی کرده است.

قاتل برای انجام مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
فقط اعدام . آن هم سریع .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر