بازدید 6108
۸۷ نفر قاچاقچی کالا و اسلحه دستگیر شدند

۵ باند سرقت و ۵۳۳ سارق در دام پلیس غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح آرامش ۲ و انهدام باند بزرگ سرقت، کشف ۸۹۱ فقره انواع پرونده سرقت، قاچاق کالا و موادمخدر و دستگیری ۵۳۳ نفر سارق در غرب استان تهران گفت: در اجرای این طرح ۱۵ نفر قاچاقچی اسلحه، ۷۲ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و ۱۰۰ تن روغن احتکار شده نیز کشف شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۶ 14 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: با اجرای طرح عملیاتی آرامش ۲ با هدف مبارزه با سرقت، مقابله با سارقان، مالخران و قاچاقچیان موادمخدر در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران، ۹۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری ۱۵۴ خرده فروش موادمخدر در این عملیات توسط مأموران پلیس، گفت: در این راستا ۱۳۱ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۱۴۸ نفر معتاد متجاهر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان کرد: در جریان این طرح ۱۵ قبضه سلاح سرد و گرم کشف و ۱۵ نفر قاچاقچی اسلحه نیز دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

سردار ظهیری با اشاره به دستگیری ۷۲ نفر قاچاقچی کالا تصریح کرد: ۲۲ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل و انواع کالا‌های قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال کشف و در عملیات جدیدی ۱۰۰ تن روغن احتکار شده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال نیز تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه در جریان اجرای این طرح ۵۷۲ فقره پرونده سرقت کشف شد، عنوان کرد: با اجرای ۱۷۰ حکم قضائی ۲۵۳ سارق و مالخر دستگیر و ۵ باند بزرگ سرقت منهدم و اموال مسروقه به ارزش ۱۳ میلیارد ریال از سارقان و مالخران کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی آرامش ۲ در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمام متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرائم آن‌ها رسیدگی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل