بازدید 5480

نظر رئیس دادگستری درمورد ساخت بنا کنار سد لتیان

رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر لزوم اجرای احکام قطعی قلع و قمع گفت: بخشی از پرونده‌های کلاک حقوقی و تعدادی نیز کیفری است و بنا‌های غیرمجاز احداث شده باید قلع و قمع شوند و تکلیف آن‌ها هر چه سریع‌تر روشن شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳ 14 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از تهران، محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران روز چهارشنبه در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری تهران با تأکید بر لزوم اجرای احکام قطعی قلع و قمع اظهار کرد: در خصوص سد لتیان و منابع آبی استان تهران اصلاً تعارف نداریم و با وجود مصوبه شورای عالی امنیت ملی نباید ملاحظه هیچ کار، مورد و شخصی انجام شود.

وی گفت: چطور می‌شود که در کنار سد لتیان بنا می‌سازند؟ دستگاه و مسؤول مربوطه باید جوابگو باشد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه تصریح کرد: موضوع تعاونی موسوم به شهرک ژاندارمری ادامه داشته و پرونده‌های زیادی دارد و از رئیس کل محاکم هم تشکر می‌کنم که این پرونده تعیین تکلیف شد چرا که عدد ریالی آن قابل توجه است.

حشمتی در پایان با بیان اینکه بقیه پرونده‌ها نیز حتماً باید با سرعت و قاطعیت تعیین تکلیف شوند، خاطرنشان کرد: در خصوص موضوع کلاک بخشی از پرونده‌ها حقوقی و بخشی نیز کیفری است و بنا‌های غیرمجاز احداث شده باید قلع و قمع شوند و تکلیف آن‌ها هر چه سریع‌تر روشن شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل