بازدید 4853

چاقوي نوجوان 14 ساله در قلب داماد

کد خبر: ۱۰۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۱ 07 June 2010
مزاحمت‌هاي چند نوجوان در بوستان شاهد در جنوب شرق تهران موجب شد تا نوجوان 14 ساله‌اي با چاقويي كه همراه داشت، مرگ داماد جوان را رقم بزند.

به گزارش «جام‌جم»، ساعت 24 جمعه گذشته مرد 32 ساله‌اي به نام علي‌اكبر كه به اتفاق نامزدش و مادر و خواهر همسرش به بوستان شاهد در خيابان شهيد گمنام در اتوبان آهنگ رفته بود، با مزاحمت چند نفر از اراذل و اوباش مواجه شد كه در اين ساعت از شب در محل پرسه مي‌زدند.

در پي اين مزاحمت‌ها، علي‌اكبر نسبت به رفتار اوباش اعتراض كرد كه آنها به سوي وي حمله كردند و در اين ميان يك نوجوان 14 ساله با چاقويي كه در دست داشت به‌سوي وي حمله‌ور شد و با اصابت چاقو به قلب علي‌اكبر ـ كه قرار بود ماه آينده زندگي مشترك خود را آغاز كند ـ او را نقش زمين كرد.

فرار اوباش

در پي اين حادثه، اوباش بسرعت از محل متواري شدند و مرد جوان نيز در ميان بهت و ناباوري همسر جوانش، جان خود را از دست داد.

با گزارش اين جنايت به مركز فوريت‌هاي پليسي 110، ماموران كلانتري 121 سليمانيه با حضور در محل، موضوع را به بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران گزارش كردند و با عزيمت بازپرس جنايي به محل حادثه و تحقيق از شاهدان اين جنايت، دستور قضايي براي انتقال جسد به پزشكي قانون صادر شد و دستگيري اوباش فراري در دستور كار ماموران قرار گرفت.

اين گزارش حاكي است ماموران در تحقيقات مقدماتي، متوجه شدند نوجوان 14 ساله پس از اين جنايت متواري و مخفي شده است كه سرانجام با پيگيري‌هاي بعدي اين متهم دستگير شد و با انتقال به كلانتري به قتل مرد جوان اعتراف كرد.

متهم 14 ساله كه هنوز باور نمي‌كرد مرتكب اين جنايت شده است، در اعترافات خود گفت به اتفاق دوستانم در بوستان شاهد بوديم و حالت عادي نداشتيم، وقتي آن جوان (مقتول) به اتفاق 3 زن وارد بوستان شد، تصميم گرفتيم برايشان ايجاد مزاحمت كنيم و زماني كه مقتول با ما درگير شد، من با چاقويي كه هميشه با خود حمل مي‌كردم، ضربه‌اي به سينه‌اش زدم و زماني كه او نقش زمين شد، با دوستانم از محل متواري شديم.

دستور بازداشت

در پي اين اعترافات، پرونده به دادسراي جنايي ارسال شد و بازپرس ويژه قتل پس از تحقيقات مقدماتي با صدور قرار بازداشت موقت براي متهم، وي را براي ادامه تحقيقات در اختيار ماموران شعبه 10 پليس آگاهي قرار داد. تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان