بازدید 6351

بازداشت سارق ۳ میلیاردی پای پرواز

کد خبر: ۱۰۲۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 13 January 2021

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق ۳۰ میلیارد ریال اموال شهروندان هنگام خروج از کشور در فرودگاه امام خمینی (ره ) تهران خبر داد.

به گزارش پلیس، سرهنگ حسین تُرکیان افزود: در پی وقوع یک فقره سرقت پول، طلا، دلار و ساعت از منزل شهروند اصفهانی و شکایت مال باخته موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع آوری آثار به جا مانده از سارقان در صحنه جرم هویت اصلی فردی را که در این سرقت دست داشت به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان این که فرد مذکور از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار منزل است، اضافه کرد: کارآگاهان با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده علمی دریافتند متهم قصد دارد به همراه همسرش از فرودگاه امام خمینی (ره) کشور را به مقصد یکی از کشورهای خارجی ترک کند.

وی گفت: کارآگاهان پس از دریافت اطلاعات به دست آمده با اخذ نیابت قضایی به استان تهران رفتند و در یک اقدام به موقع و ضربتی متهم را پیش از این که موفق به فرار از کشور شود دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

تُرکیان با بیان این که متهم در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده از سوی کارآگاهان به ۲۰ فقره سرقت پول، طلا و دلار از منازل مردم با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد، افزود: براساس ارزیابی انجام شده توسط کارشناسان مربوط ارزش اموال به سرقت رفته بیش از۳۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم اظهار کرد: همه مال باختگان شناسایی و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار