بازدید 13193

سفره‌های درخشان با دسر اکلیلی فرمند

فرمند به عنوان تولید کننده مطرح پودرهای دسر و شکلات‌های حرفه‌ای در ایران، برای خوشنودی بیشتر مصرف‌کنندگان خود «پودر دسر اکلیلی» را در طعم‌های انار و بلوبری به تازگی روانه‌ی بازار کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 12 January 2021

عطر زرشک‌پلو با مرغ و باقالی‌پلو با ماهیچۀ سر میز، تنوع و رنگ سالادهای فصل و فرنگی، طعم و ظاهر دسرها و ژله‌های انار، پرتقال و بلوبری انتهای میز... همه ما را بلافاصله به یاد لبخندهایمان می‌اندازند. ایرانیان از دیرباز به سفره‌های رنگین و پر زرق و برق خود علاقۀ زیادی داشتند و از هر آن‌چه که جلوۀ بیش‌تری به این سفره بدهد و احساس نیاز آن‌ها را به ترکیبات خلاقانه و جدید پاسخ دهد، استقبال می‌کنند؛ و چه چیزی بهتر از داشتن یک دسر درخشان و براق.

فرمند به عنوان تولید کننده مطرح پودرهای دسر و شکلات‌های حرفه‌ای در ایران، برای خوشنودی بیشتر مصرف‌کنندگان خود «پودر دسر اکلیلی» را در طعم‌های انار و بلوبری به تازگی روانه‌ی بازار کرده است.

سفره‌های درخشان با دسر اکلیلی فرمند

این محصول در دو رنگ پرطرفدار آبی و قرمز با اکلیل‌های ریز و براق برای اولین بار در ایران تولید شده است و به راحتی با سایر رنگ‌های غذاها و دسرها هماهنگ شده و دست شما را برای خلاقیت و چیدمان سفره یا میزتان باز می‌گذارد.

فرمند در کنار شناسایی نیاز مصرف‌کنندگان خود، سلامت آن‌ها را در اولویت اول قرار داده و فرمولاسیون این دسر را با استاندارد های بالا و با دریافت مجوزهای بهداشت، تولید کرده است. اکلیل‌های این محصول از نوع کاملاً خوراکی بوده و از بهترین مواد اولیۀ کشورهای اروپایی تأمین شده است. تمام افراد با هر سن و سالی می‌توانند از ظاهر درخشان و طعم خوشایند آن بدون نگرانی لذت ببرند.

طرز تهیه‌ی «دسر اکلیلی فرمند»

این دسر، بدون نیاز به هیچ‌گونه ترکیبات اضافه و فقط با استفاده از دو لیوان آب جوش، وعدۀ پایانی غذا را برای شما و عزیزانتان درخشان می‌کند؛ چرا که سبک زندگی امروز این زمان را به افراد نمی‌دهد که بتوانند با دستور پخت‌ های پیچیده میز غذایشان را زیبا کنند.

سفره‌های درخشان با دسر اکلیلی فرمند

این محصول را اگر زمان و ذوق بیش‌تری دارید، می‌توانید با انواع تکنیک‌ها، دسرها و ژله‌های خلاقانه‌تری را نیز درست کنید.

فرمند، به شیرینی لبخند

فرمند، برند نام آشنا، سال‌هاست که با محصولات متنوع خود از انواع شکلات و تنقلات گرفته تا انواع دسرها، در کنار تمام اعضای خانواده‌های ایرانی‌ست و شیرینی یک لبخند را به آن‌ها هدیه می‌دهد و حالا به عنوان برندی پیشرو و نوآور در صنعت پودرهای دسر در بازار شناخته می‌شود و تولیدات این کارخانه از مرزهای ایران نیز فراتر رفته و به کشورهای منطقه و برخی کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

آن‌چه که این برند را بین مخاطبان خود پرطرفدار کرده، پوشش دادن طیف گستردۀ ذائقه و سلیقۀ مصرف‌کنندگان با بالاترین میزان کیفیت است. برای مثال فرمند، 16 طعم مختلف پودر ژله، پودر کرم‌ کارامل و شکلات، پودر پودینگ، پودر ژلاتین خالص (بدون طعم و رنگ) و در حال حاضر نیز دسر اکلیلی را به‌صورت فعال در بازار دارد.

فرمند بر آن است که با استفاده از دانش تخصصی تولید پودر دسر و تسلط به شناخت نیاز مصرف‌کننده، همواره محصول جدیدی را برای مخاطبان خود طراحی و تولید کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر