بازدید 7461

رکورد گرمای هوا در زمستان گلستان شکسته می‌شود

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان گفت: با حاکم شدن جریانات جنوبی درگلستان روند افزایش دما آغاز شده و امکان شکسته شدن رکورد گرمای هوا در روزهای پایانی هفته وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 12 January 2021

به گزارش «تابناک»، محمود محمد قلی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: امروز (سه شنبه) جو نسبتاً آرامی را در استان شاهد خواهیم بود و تغییر دمایی چندانی نسبت به روز گذشته نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه وزش باد و پدیده مه در نواحی ساحلی و جنوب غربی استان روی خواهد داد، گفت: از روز چهارشنبه با عبور موج کوتاه، مجدداً روند افزایشی دما در استان طی روزهای پنجشنبه و جمعه اتفاق می‌افتد.

محمدقلی پور اضافه کرد: از دیگر پدیده قابل توجه وزش باد گرم در نواحی شرقی و شمال شرق استان است و احتمال شکسته شدن رکورد بیشینه دمایی دوره آماری در این منطقه وجود دارد.

طبق گفته وی بیشینه دما طی دوره آماری، ۲۸ درجه سانتیگراد بوده که انتظار می‌رود طی روزهای پنجشنبه و جمعه گرمای هوا از این عدد عبور کند.

گفتنی است که هواشناسی گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که با توجه به وزش باد گرم و کاهش رطوبت احتمال وقوع آتش سوزی وجود دارد لذا دستگاه‌های خدمات رسان تمهیدات لازم را بیندیشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی