بازدید 37088

جزییاتی از بررسی افزایش حقوق ها در سال جدید

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ در رابطه با افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده گفت: ۴ دیدگاه در رابطه با این مساله وجود دارد که امروز در کمیسیون تلفیق، به صورت نهایی تعیین تکلیف می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ 09 January 2021

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: حسینعلی حاجی‌دلیگانی از بررسی تبصره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ که مربوط به تعیین تکلیف و تصمیم‌گیری درباره حقوق و دست مزد کارکنان دولت در روز (شنبه ۲۰ دیماه) درکمیسیون تلفیق، خبرداد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه برای تصمیم‌گیری درباره حقوق کارکنان دولت در سال آینده ۴ دیدگاه در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ وجود دارد، گفت: یک دیدگاه این است که حقوق همه کارکنان دولت در سال آتی ۲۵ درصد با توجه به میزان حقوق دریافتی افراد افزایش یابد و همچنین دیدگاه برخی از اعضای کمیسیون این است که حقوق‌ها به صورت (پلکانی عکس) اضافه شود یعنی کارکنانی که حقوق کمتر می‌گیرند بیشترین افزایش را داشته و شخصی که حقوق بالاتری می‌گیرد کمترین میزان افزایش را داشته باشد.

وی در همین راستا، ادامه داد: دیدگاه دیگر این است که افزایش حقوق‌ها مانند سال ۹۸ اعمال شود یعنی حقوق همه کارکنان تا درصدی به یک میزان افزایش یابد و ما بقی افزایش بر اساس حقوق دریافتی افراد باشد و دیدگاه برخی از اعضا نیز این است که هر میزان افزایش و به هر نحوی که اعمال شد، به عنوان مازاد دریافتی محسوب شود و به پایه حقوق کارکنان دولت اضافه نشود.

حاجی‌دلیگانی بیان داشت: درباره این ۴ دیدگاه برای افزایش حقوق‌ها در سال ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق بحث و تبادل نظر شده، که در جلسه امروز درباره یکی از آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۰
تورم را هم پلکانی عکس کنید.
دستکاری در افزایش حقوق سالیانه با توجه به تورم بالای 100درصد مساوی است با رای ندادن حقوق بگیران در سال بعد . ضمنا مسئله اضافه حقوق فرمول پیچیده ای نیست که نمایندگان روشهای گوناگونی از تراوشات مغز انها که فهم کلی از این قانون ندارند بیرون میریزد قانون میگوید افزایش حقوق سالیانه براساس تورم باشد نگفته که تورم برای انهایی که حقوق شان بالاتر است تورم کمتر اثر دارد انکه سابقه اش بیشر است تعداد فرزندان انها بیشر است و بدلیل بیکاری که دامن گیر مردم در 40 سال شده همه بیکار هستند و بدون خانه اقای نماینده وقتی میخواهید در مورد افزایش حقوق تصمیم بگیرید کپی فیش حقوق خودتان را هم نگاه کنید اینکه هرکس نظری بدهد و فرمولی از خودش در بیاورد ادم دانایی نیست بلکه ادم کوته ذهن است
بله دیگه حقوق های بالای 20 میلیون بایدم اضافه بشه . بقیه مردم هم که چغندرن . مزایاشون از اصل حقوقشون بیشتره . اینه عدالت ؟؟؟؟؟؟
زیر بار گرانی داریم می میریم ولی شما از شکم سیری نمی‌دانید به ملتی که بشما رای داده چگونه تصمیم گیری کنید
بیچاره کارمندان دولت سالی یکبار حقوقشان تغییر می کند اما تورم روزانه بالا میرود در ایران هیچکس به فکر مردم نیست
بیست و پنچ درصد هم که اضافه کنی با فرض دلار ثابت برای سال آینده ، کل حداقل حقوق میشه 150 دلار!!!!
خجالت بکشید لطفا!!

حتی علوفه گاو و گوسفندان هم متناسب نرخ دلار میره بالا....چرا حقوق کارگر و کارمند نباید اینطور باشه......
در مملکتی که حتی تحصیل کرده متخصصه دارای شغل هم فقیر به حساب بیاد وای به حال اون مملکته.... نکنید این کارا رو



حداقل یه نگاهی به حداقل و متوسط درآمد شاغلان در کشور جنگ زده و اشغال شده عراق بندازین... متوسط درآمد ماهیانه 40 میلیون تومن!!!!
زحمت کشیدیدبجای اینگه رقم دولت رو افزایش بدیدیه سری پیشنهادمسخره دادیدهمون طرح دولت بهتره
افزایش حقوق به صورت پلکانی معکوس چه صیغه ای است؟
افزایش حقوق باید متناسب با نرخ تورم باشد
تورم حداقل 300 درصد است
شما به همه 300 درصد را اضافه کنید
آنهایی که حقوق کمتری می گیرند در این افزایش پلکانی، تا 400 درصد بهشان اضافه کنید
در وزارت نفت عمده کار بر عهوه نیروهای پیمانکاری است اما انواع پاداش ها و افزایش حقوق های کلان مختص نیروهای رسمی
افزايش حقوق پلكاني و ماليات بر حقوق هم پلكاني ، يعني هر چه حقوق بالاتر رود ، افزايش كمتري خواهد داشت و مالياتش هم بيشتر خواهد شد !!! سال گذشته حقوق بنده با اين فرمول فقط 9% افزايش داشت . اين عادلانه نيست زيرا افراد باسابقه و مسن تر ، طبعاً هزينه هاي زندگي بيشتري هم خواهند داشت .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر