بازدید 9024

ثبت نام دوره ۱۹ وبمستران هوشمند با تخفیف ویژه

دوره آموزشی وبمستران هوشمند یکی از دوره‌های شگفت‌انگیز و منحصر به فرد همیار آکادمی است و با این هدف ایجاد شد که تمام توانایی‌ها و امکانات لازم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پرسود را در اختیار علاقمندان قرار دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم یک معرفی کامل از این دوره ارائه دهیم و در نهایت یک پیشنهاد و تخفیف ویژه را با شما در میان بگذاریم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 08 January 2021

پیش از هر چیز اجازه دهید که به دو جمله از بیل گیتس و وارن بافت که دو تن از ثروتمندترین افراد در جهان هستند، اشاره کنیم. بیل گیتس می‌گوید: « کسب و کارهایی که اینترنتی و آنلاین نباشند، در آینده‌ای نه چندان دور محکوم به فنا هستند. » وارن بافت هم عقیده دارد: «اگر حالا وقتی که خوابی نتوانی پول دربیاوری، بعداً باید تا پایان عمرت برای پول کار کنی.» این دو جمله را به یک مقصد می‌رساند و آن اینکه در دنیای امروز، تنها کسب و کار اینترنتی است که می‌تواند ما را به درآمد رؤیایی خودمان برساند. دوره آموزشی وبمستران هوشمند یکی از دوره‌های شگفت‌انگیز و منحصر به فرد همیار آکادمی است و با این هدف ایجاد شد که تمام توانایی‌ها و امکانات لازم برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پرسود را در اختیار علاقمندان قرار دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم یک معرفی کامل از این دوره ارائه دهیم و در نهایت یک پیشنهاد و تخفیف ویژه را با شما در میان بگذاریم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ثبت نام دوره ۱۹ وبمستران هوشمند با تخفیف ویژه

معرفی دوره وبمستران هوشمند

برخی افراد یک کسب و کار حضوری دارند و هنوز اقدامات کافی را اینترنتی و آنلاین کردن آن انجام نداده‌اند. برخی دیگر هم هیچ کسب و کاری ندارند و می‌خواهند یک کسب و کار اینترنتی جدید راه اندازی کنند. دوره وبمستران هوشمند برای هر دو شخص عالی است و تمامی الزامات، اطلاعات و امکانات لازم برای راه اندازی، رشد، توسعه و مدیریت کسب و کار اینترنتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

شیوه برگزاری این دوره ارزشمند به صورت آنلاین و اینترنتی است. کافی است فایل ویدیویی هر دوره را از طریق پنل کاربری خود در همیار آکادمی دریافت و سپس تماشا کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که جلسات این دوره همیشه در پنل شما قرار دارد و هر موقع که تمایل داشتید می‌توانید از این دوره استفاده کنید.

در این دوره چه مباحثی مطرح می‌شود؟

در این دوره مباحث بسیار متنوع و جامعی مطرح می‌شود. در گام نخست اصول راه اندازی کسب و کار اینترنتی مانند نحوه انتخاب نام برند و پیدا کردن یک ایده عالی برای راه اندازی کسب و کار آموزش داده می‌شود. پس از آن یاد می‌گیریم که چگونه سایت خود را بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی راه اندازی کنیم. بعد از آن شیوه ایجاد یک فروشگاه اینترنتی و گرفتن درگاه بانکی مطرح می‌شود.

در گام بعدی با شیوه نوشتن محتوا برای سایت و محصولات که مهم‌ترین کار روزانه ما محسوب می‌شود، آشنا می‌شویم. بعد از آن یاد می‌گیریم که چگونه خاطر خودمان را از بابت امنیت سایت آسوده کنیم و جلوی هک شدن سایت خودمان را بگیریم.

در گام بعدی یاد می‌گیریم که چگونه برای کسب و کار خودمان بازاریابی کنیم. در این مرحله بازاریابی در اینستاگرام و بازاریابی از طریق موتورهای جستجو را یاد می‌گیریم. سپس یاد می‌گیریم که کسب و کار خودمان را با روش GTD مدیریت کنیم و بهره‌وری کسب و کارمان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم. همچنین در این دوره بازاریابی ایمیلی هم به ما آموزش داده می‌شود.

بنابراین دوره وبمستران هوشمند یک دوره کامل و جامع برای راه اندازی و مدیریت یک کسب و کار اینترنتی بی‌نظیر است که با شرکت در این دوره می‌توانید نسبت به رقبای خودتان متمایز و برتر شوید و به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید.

پشتیبانی دوره وبمستران هوشمند

پس از شرکت در این دوره می‌توانید تا شش ماه به صورت مستقیم از بهترین متخصصان و مشاوران همیار آکادمی، پشتیبانی دریافت کنید. این پشتیبانی به صورت چهار بعدی خواهد بود؛ به این معنا که از طریق تلفن، قرار دادن تیکت در سایت، تلگرام و انی‌دسک (AnyDesk) صورت می‌گیرد. شرکت در این دوره به این صورت است که هر هفته 2 جلسه از دوره برای شما بارگذاری می‌شود و می‌توانید در طول دوره تمام سوالات خود را از چهار روشی که بیان شد مطرح کنید.

اساتید دوره وبمستران هوشمند

معمولاً مدرسان و آموزگاران نقش مهم در زندگی و کسب و کار انسان‌ها دارند و به همین خاطر ما باید همواره به دنبال یادگیری از بهترین‌ها باشیم. یکی از ویژگی‌های خاص و جذاب دوره وبمستران هوشمند همیار آکادمی اساتید بی‌نظیر آن است. در ادامه به صورت مختصر به اساتید این دوره اشاره می‌شود:

  • علی حاجی‌محمدی که خود مدیرعامل و موسس همیار آکادمی و تجربه‌های بی‌نظیری در زمینه کسب و کار اینترنتی دارد و این تجربیات را با شما در میان می‌گذارد.
  • محمدپیام بهرام پور که سایت بیشتر از یک را راه اندازی کرد و تاکنون کتاب‌های متعددی در زمینه رشد و توسعه فردی نوشته است.
  • امیر عصاری، مدیر اسبق مجموعه ژاکت است و تجربیات بسیار خوبی در زمینه راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی دارد.
  • بابک بنیادی که یکی از مدرسان و مشاوران بی‌نظیر کشورمان در حوزه بازاریابی و سئو است و دانش شگفت‌انگیز خود را در این دوره در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.
  • حسین رحیمی سال‌ها است که در زمینه محتوا فعالیت می‌کند، هم‌اکنون مدیر محصول همیار آکادمی است و تخصص خاصی در تدریس وردپرس دارد.

جلسه اول این دوره را رایگان دانلود کنید

ثبت نام دوره ۱۹ وبمستران هوشمند با تخفیف ویژه

تخفیف تکرارنشدنی پیش ثبت نام این دوره

مجموعه همیار آکادمی تصمیم گرفته دوره وبمستران هوشمند را با یک تخفیف ویژه برگزار کند. نرخ اصلی دوره نوزدهم وبمستران هوشمند 7800000 تومان است که با تخفیف ویژه 2 میلیونی به 5800000 تومان رسیده است. مطمئن باشید که این مبلغ، هزینه طراحی یک سایت است ولی با شرکت در دوره وبمستران هوشمند می‌توانید چندین سایت طراحی کنید و کسب و کار خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این دوره ارزشمند کسب کنید کافی به وبمستران هوشمند مراجعه کنید.

مجموعه همیار آکادمی همواره در پی این بوده است که به پیاده‌سازی فرهنگ کسب و کار اینترنتی در ایران کمک کند و نقش پررنگ و مهمی در این زمینه داشته باشد. این مجموعه در وب‌سایت خود دوره‌های آموزشی رایگان و مقالات ارزشمندی دارد که با استفاده از این دوره‌ها می‌توانید مهارت خود را در زمینه بیزنس آنلاین چندین برابر کنید. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با این مجموعه و استفاده از مطالب ارزشمند آن کافی است به وب‌سایت همیار آکادمی مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر