بازدید 13964
رئیس کمیته ترافیک ستاد مقابله با کرونا خبرداد؛

رفع محدودیت تردد قزوینی‌ها به پایتخت

رئیس کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: با توجه به زرد بودن رنگ‌بندی کرونایی در کل استان قزوین و همچنین زرد بودن وضعیت کرونایی تهران مسافرت قزوینی‌ها به تهران بلامانع است.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 07 January 2021


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ علی فرخزاد، رئیس کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین در آخرین جلسه کمیته هماهنگی ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که در سالن جلسات ساختمان مدیریت بحران استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به زرد بودن رنگ‌بندی کرونایی در کل استان قزوین و همچنین زرد بودن وضعیت کرونایی تهران، مسافرت قزوینی‌ها به تهران بلامانع است.

او بیان کرد: همچنین تردد از مبدأ قزوین به سایر شهرهای با وضعیت زرد کرونایی هم آزاد است و نیازی به اخذ مجوز تردد از فرمانداری و پلیس راه در این خصوص نیست و چنانچه دوربین‌های پلیس راه برای خودرویی تخلف ثبت کنند، جریمه خودرو بخشیده می شود.

فرخزاد با اشاره به ممنوع اعلام شدن مسافرت به شمال کشور از سوی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ادامه داد: با توجه به اعلام این ممنوعیت از سوی قرارگاه هیچ‌گونه مجوز ترددی برای سفر به شمال برای اهالی استان قزوین صادر نخواهد شد و هم‌استانی‌ها باید از تجمع و ازدحام جلوی فرمانداری‌ها برای گرفتن مجوز تردد به شمال کشور خودداری کنند.

او یادآور شد: اگر کسی از این مصوبه تخطی کند و به شهرستان‌های شمالی کشور در استان‌های گیلان و مازندران تردد کند، به ازای هر بار تردد یک میلیون تومان توسط پلیس راه جریمه می شود.

فرخزاد با بیان اینکه ممنوعیت صدور مجوز تردد فقط منحصر و محدود به شهرهای شمال ایران است، گفت: برای سفر به سایر شهرهایی که وضعیت کرونایی نارنجی یا قرمز دارند، اگر فردی دلیل قانع‌کننده‌ای مانند معالجه بیماری داشته باشد، مجوز تردد از مبدأ قزوین صادر می شود.

رئیس کمیته ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین با اشاره به مشکلات دوربین پلیس راه در شهرستان اقبالیه افزود: متاسفانه این دوربین به دلیل مشکلات فنی از ابتدای آذرماه تخلف و جریمه برای خودروهای با پلاک بومی ثبت کرده که بنا شده با ورود فرمانداری شهرستان قزوین و همچنین ستاد مرکزی پلیس راهور این مشکل هم مرتفع شده و جریمه‌ها بخشیده شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار