بازدید 9654
۴

بایدن: حمله به کنگره شورش است

جو بایدن گفت یورش به کنگره و شکستن پنجره، اشغال دفاتر و گرفتن صندلی نمایندگان و تهدید امنیت نمایندگان تظاهرات نیست، بلکه شورش است.
کد خبر: ۱۰۲۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 07 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقلا ز خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی رویترز، جو بایدن از دونالد ترامپ خواست به تلویزیون دولتی بیاید و پایان تصرف کنگره را خواستار شود.

جو بایدن گفت: دموکراسی ما تحت حمله بی سابقه‌ای قرار گرفته است. من چیزی را که الان می‌بینیم در عصر جدید ندیده ام. حمله به آزادی، کنگره روی داده است. حمله به نمایندگان مردم و پلیس کنگره که سوگند خورده است از آن‌ها حمایت کند و کارکنان ما که در مرکز جمهوری ما کار می‌کنند. حمله به حاکمیت قانون که ما کمتر آن را دیده ام. حمله به مقدس‌ترین جای آمریکا که کار مردم را انجام می‌دهد.

جو بایدن گفت: اجازه دهید صریح بگویم هرج و مرجی که در کنگره شاهد آن هستیم بیانگر آمریکای واقعی نیست. بیانگر چیزی نیست که ما هستیم. ما شاهد هستیم تعداد کمی افراطی خود را وقف بی قانونی کرده اند. این شایسته نیست. این یک بی نظمی و هرج و مرج است. این فتنه است و باید الان خاتمه یابد. من از این جمعیت می‌خواهم که بازگردند و اجازه دهند کار دموکراسی ادامه یابد.

جو بایدن گفت: من از رئیس جمهور ترامپ می‌خواهم به تلویزیون دولتی برود و به سوگند خود عمل کند و از قانون اساسی دفاع کند و پایان این محاصره را خواستار شود. یورش به کنگره و شکستن پنجره، اشغال دفاتر و گرفتن صندلی نمایندگان و تهدید امنیت نمایندگان تظاهرات نیست، بلکه شورش است. جهان مانند بسیاری از آمریکایی‌های دیگر نظاره گر است. من بسیار شوکه و ناراحت هستم. این لحظه تاریکی است.

بایدن گفت وقایع امروز به ما یادآوری کردند که دموکراسی تا چه اندازه شکننده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
نوش جونتون تا تو بقیه کشورها کودتا راه نندازین
بهتر بود می فرمود فتنه است
خخخخخخخ
حمله یه کنگره شورش است ولی تقلب و دزدیدن آراء رقیب به نفع خود عین مصلحت و صوابه؟
ایران باید فرصت پیش امده استفاده کنه برجام‌رووقانون‌کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار