بازدید 18908
معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع:

تمام عوامل ترور شهید فخری زاده شناسایی شدند

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به اینکه تمام مقصران و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده شناسایی شده اند، گفت: اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴ 07 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امیرسرتیپ سعید شعبانیان عصر چهارشنبه ۱۷ دی ماه در حاشیه مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی و شهادت شهید فخری زاده دانشمند مقتدر جمهوری اسلامی ایران که در محل عروج و ترور این شهید در شهر آبسرد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رابطه با ادامه رسیدگی به پرونده شهید والامقام محسن فخری زاده اکیپی در سطح وزارت دفاع و ستاد کل نیرو‌های مسلح تشکیل شده است.

شعبانیان افزود: قوه قضائیه به طور جدی موضوع رسیدگی و شناسایی عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده را دنبال می‌کند که ان‌شالله به نتیجه خواهد رسید.

وی با بیان اینکه تمام عوامل، مقصران و دست اندرکاران ترور شهید فخری زاده شناسایی شده‌اند و اقدامات لازم برای دستگیری آنان در حال انجام است و انشاالله انتقام سختی در انتظار جنایتکاران خواهد بود که در زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع درباره خصوصیات شخصی شهید والامقام گفت: از خصوصیات ایشان علاوه بر اینکه دانشمند هسته‌ای برجسته و بزرگ بود انسانی بسیار فرهیخته، عارف بصیر و شب زنده دار بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل