بازدید 29887
۷

افزایش قیمت سوخت در جمهوری آذربایجان

قیمت سوخت بنزین معمولی در جمهوری آذربایجان با افزایش ۱۱.۱ درصدی در هر لیتر، به یک مانات (حدود ١٥ هزار تومان) افزایش پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 06 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از نورنیوز، قیمت سوخت بنزین معمولی در جمهوری آذربایجان با افزایش ۱۱.۱ درصدی در هر لیتر، به یک مانات( حدود ١٥ هزار تومان) افزایش پیدا کرد.

در این قیمت گذاری که توسط شورای تعرفه جمهوری آذربایجان آعلام شده، قیمت هر لیتر گازوئیل نیز با افزایش ۳۳.۳ درصدی به ۸۰ قپیک(١٢ هزار تومان) افزایش پیدا کرده است.

این افزایش قیمت سوخت موجب واکنش و اعتراض بخش های مختلف مردمی و منتقدان دولت در باکو شده به طوری که قباد عباد اوغلو کارشناس اقتصادی ساکن باکو قیمت جدید سوخت در این کشور را گران‌تر از آمریکا عنوان کرده است.

او این افزایش قیمت سوخت را موجب افزایش هزینه عمومی حمل و نقل، آب و برق و سایر خدمات عمومی عنوان کرده و گفته است که دولت جمهوری آذربایجان در پی کاهش درآمدهای نفتی و توریستی، در حال کسب درآمد برای تامین کسری بودجه است.

او هشدار داده که این امر به کاهش ارزش پول ملی این کشور منجر خواهد شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۷
خوب که چی .آنجا هم این همه تورم است قیمت ها لحظای بالا می رود
تخم مرغ چطور انجا هم 50هزار تومان است
باید در مناطق مرزی پمپ های بنزین بزرگ احداث کنید ...تا بتوانید سوخت کشور را براحتی باقیمت بالا بفروشید و ارز حاصل را بدست آورده خرج رفاه مردم و کشور کنید...نگذارید سوخت را رانت خواران داخلی و خارجی قاچاقاق کنند ......بازار چه های مرزی باید به صورت شهرک های تجاری در آیند تا هم افزایش شغل ایجاد شود و هم تحریمها بشکند ....امکانات باید کامل باشد تا بازرگانان براحتی بیایند و اقامت کنند و داد و ستد مرزی شکوفا شود .....شما دارای مرزهای گسترده هستید وقت را از دست ندهید ...حفاظت و انتظامات کامل وامنیت بروز باشد ....این وزارت خانه های خواب آلودرابیدار کنید تا کشور را به فنا نداده اند ...آقای زنگنه نفت میادین مشترک را به داخل چاههای خالی خوزستان و دیگر نقاط بیاور....این حالا صد دفعه.....علی از دو طبقه رنج بسیار کشید ..۱_زاهدان احمق..۲_منافقان زیرک..... والسلام علی عبادالله الصالحین
این هم شد خبر به شما چه گرون شده شما به فکر خودتان باشید با گرانی افسار گسیخته
به ما چه ربطی داره؟ مقدمه گران شدنه؟
باز خوبه اونجا 11 درصد افزایش داره اینجا که یک شبه 3 برابر شد ( 300 درصد ) !!! باز هم همونجا
چرا 11 درصد؟؟؟؟

چرا 300 درصد نه؟؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی