بازدید 10558

کلیات طرح دفتر ارتباط خانه و دانشگاه تصویب شد

کد خبر: ۱۰۲۵۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 04 January 2021

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها گفت: کلیات طرح تشکیل دفتر ارتباط خانه و دانشگاه مصوب شده است و جزئیات آن در اولین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها مطرح می‌شود.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی درباره جزئیات طرح تشکیل دفتر ارتباط خانه و دانشگاه گفت: به دلیل نیازهایی که فضای دانشگاهی در مسائلی مانند انتقال دانشجو از مرحله دبیرستان به مرحله دانشگاه به ارتباط با خانواده‌ها دارد و اینکه گسستی بین ارتباط دانشجو، خانواده و دانشگاه رخ ندهد این آئین‌نامه تدوین شد.

وی ادامه داد: از طرفی نیز جوان دانشگاهی در آستانه تحولات، نقش‌پذیری اجتماعی، ورود به عرصه تحول و ازدواج و از این مسائل قرار دارد و همراهی خانواده در این موارد ضروری است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: همچنین برخی آسیب‌هایی که در دوران دانشجویی رخ می‌دهد، لازم است خانواده در کنار دانشگاه قرار گیرد و با کمک هم مراقبت‌های لازم را از دانشجو انجام دهند.

وی افزود: خیلی از موارد این گلایه‌ها از طرف خانواده‌ها وجود دارد که بعد از این‌که دانشجو به مرحله بازگشت‌ناپذیر رسیده است خانواده متوجه موضوع شده‌اند به‌عنوان مثال یک دانشجو چند ترم وضعیت تحصیلی وی دچار مشکل است و خانواده زمانی متوجه شده که دانشجو از دانشگاه اخراج شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مجموعه این نیازها و اقتضائات دانشجو ایجاب می‌کند که دانشگاه و خانواده کنار هم قرار گیرند.

حجت الاسلام رستمی افزود: کلیات این طرح مصوب شده است و جزئیات آن در اولین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها مطرح می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست