بازدید 12123

شهید سلیمانی مالک اشتر انقلاب بود

امام جمعه ایلام گفت: امروز جامعه ما به وحدت نیاز دارد و باید نیرو‌های انقلاب در مبارزه با دشمن به وحدت برسند حاج قاسم مالک اشتر رهبر معظم انقلاب بود.
کد خبر: ۱۰۲۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰ 02 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار امام جمعه ایلام در اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت این اسطوره تاریخ و همچنین شهادت آیت‌الله مصباح یزدی اظهار داشت: امروز جامعه ما به وحدت نیاز دارد و باید نیرو‌های انقلاب در مبارزه با دشمن به وحدت برسند حاج قاسم مالک اشتر و به دور از هیاهو‌های حزبی، گروهی و داخلی بود.

وی افزود: شهادت واژه افتخاری است برای ملت و امروز کسانی که شهادتشان قلب‌ها را غمگین و اشک بر رخسار‌ها جاری کرده است با شهادتشان وحدت ملی و انسجام ملی را برای کشور به ارمغان آوردند آنان که اسطوره ساز تاریخ این کشور هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: سلیمانی از همه عنوان‌ها و معادلات و صفات بزرگ‌تر بود و در میدان‌های نبرد حاضر و فعال بود، به طور خاص در جبهه فلسطین حاضر بود و نبرد‌هایی که انجام می‌داد برای آن بود که به فلسطین و مجاهدین فلسطینی زندگی جدیدی عطا کند و اشغالگری صهیونیستی را از ملت فلسطین و این کشور بزداید.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار گفت: تجلیل از شهید سلیمانی منحصر به برگزاری سالگردشان نیست بلکه زنده نگه داشتن مکتب حاج قاسم است که مقام معظم رهبری هم روی این معنا تأکید فرمودند و مکتب حاج قاسم به عنوان مکتب معنویت، مکتب ایثار و شهادت، مکتب مردمی در عرصه‌های مختلف است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی کسی است که وقتی راهبردی از رهبری می‌گرفت منتظر نبود؛ خیلی از اوقات با موانع سختی روبرو بود بن بست شکن بود و با توکل به خدا مسیر را پیش می‌رفت و موانع را از سر راه بر می‌داشت.

امام جمعه ایلام ادامه داد: امام خامنه‌ای از روش سلیمانی به عنوان مکتب سلیمانی نام بردند بر این اساس باید بدانیم که هر مکتبی گفتمانی دارد و هر گفتمانی یک گفتمان متقابل دارد اولین اساس گفتمان سلیمانی مقاومت و دومین پایه آن انقلاب گری است و اگر می‌خواهیم وارد مکتب سلیمانی شویم باید با گفتمان انقلاب وارد شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی