بازدید 7702

بالاترین حد نصاب ابتلای روزانه به کرونا در انگلیس

در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۵ هزار نفر دیگر در انگلیس به کووید ۱۹ مبتلا شده اند که بالاترین حد نصاب ابتلای روزانه به ویروس کرونا از زمان آغاز همه گیری جاری است.
کد خبر: ۱۰۲۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 01 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۵ هزار نفر دیگر در این کشور به کووید ۱۹ مبتلا شده اند که بالاترین حد نصاب ابتلای روزانه به ویروس کرونا از زمان آغاز همه گیری جاری است.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در شبانه روز گذشته، با افزوده شدن ۵۵ هزار و ۸۹۲ نفر دیگر به جمع مبتلایان، تاکنون دو میلیون و ۴۸۸ هزار و ۷۸۰ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

همچنین با جان باختن ۹۶۴ نفر دیگر در انگلیس به علت ابتلا به کووید ۱۹، براساس آمار دولت این کشور، تاکنون ۷۳ هزار و ۵۱۲ نفر، قربانی همه گیری ویروس کرونا شده اند.

سومین روز پی در پی است که شمار جان باختگان از کرونا در انگلیس حدود هزار نفر گزارش شده است.

گزارش مرکز ملی آمار انگلیس نشان می‌دهد تاکنون بیش از ۴.۴ میلیون نفر در این کشور، به کووید ۱۹ مبتلا شده اند، زیرا در بدن آنان، پادتن ویروس کرونا وجود دارد.

همچنین در حالی که دولت انگلیس اعلام می‌کند شمار جان باختگان از همه گیری کووید ۱۹ در این کشور تا پایان روز پنج شنبه این هفته به کم‌تر ۷۴ هزار نفر رسیده است، مرکز ملی آمار انگلیس، شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از ۸۸ هزار نفر اعلام کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر