بازدید 7780

بررسی استفاده اجباری از کارت ملّی در اصناف

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا گفت: در جلسه روز چهارشنبه این قرارگاه، نماینده وزارت صمت، گزارشی درباره توسعه کسب و کار‌های اینترنتی، افزایش ظرفیت شبکه توزیع، با هدف کاهش زمینه خروج افراد از منزل و تردد‌های غیر ضروری و اجباری شدن استفاده از کارت ملی هوشمند در کلیه واحد‌های ارائه دهنده خدمات مرتبط با اصناف و کارخانجات، شرکت‌های تولیدی و توزیعی ارائه خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ 29 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، بابک دین‌پرست معاون توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از برگزاری پنجمین جلسه این قرارگاه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه در محل وزارت کشور خبر داد.

وی با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر ارائه و بررسی گزارش روند اجرای مصوبات چهارمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گزارشی آخرین وضعیت اجرای طرح کاهش مراجعات حضوری اجباری مردم به دستگاه‌های اجرایی با بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه این هفته قرارگاه ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز گزارشی در خصوص توسعه کسب و کار‌های اینترنتی، افزایش ظرفیت شبکه توزیع، با هدف کاهش زمینه خروج افراد از منزل و تردد‌های غیر ضروری و اجباری نمودن استفاده از کارت ملی هوشمند در کلیه واحد‌های ارائه دهنده خدمات مرتبط با اصناف و کارخانجات، شرکت‌های تولیدی و توزیعی ارائه خواهد کرد.

دبیر قرارگاه عملیاتی تصریح کرد: مطابق روال هرجلسه قرارگاه، نماینده وزارت بهداشت، درمان و درمان نیز گزارشی از کمیته عالی نظارت، از روند اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در کشور ارائه خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر