بازدید 8677
۱

توضیحات رییس شورای تهران درباره استعفای نظری

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه امروز(سه شنبه) هیاتی سه نفره با نظری مذاکره خواهند داشت درباره استعفای وی توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹ 29 December 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در پایان دویست و شصتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات استعفای حجت نظری از شورای شهر تهران گفت: خبر استعفای اقای اعطا درست نیست و ایشان استعفا نداده اند اما درباره استعفای اقای نظری اتفاق جدیدی نیافتاده؛ ایشان استعفا را دستی به من دادند و شاید بعدا آن را ثبت کرده اند.

وی افزود: هنگامی که استعفا به دست من می رسد من به هیات رییسه می دهم و قرار شد اقای امینی با ایشان مذاکراتی داشته باشند که گزارش آن را آقای امینی ارائه کردند و خواسته شد هیات دیگری به غیر از آقای امینی حدود 3 نفر با ایشان جلسه ای داشته باشند که این جلسه امروز برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: ایشان قهر نکرده اند و استعفا داده اند و دو جلسه است که نیامده اند. این که استعفای رسمی جدید داده اند من هنوز ندیده ام به هرترتیب در این مورد آیین نامه داریم و بر اساس آن عمل خواهیم کرد در مورد جلساتی هم که حضور ندارند می تواند مرخصی بگیرند. در هیات رییسه در جلسه بعدی یعنی روز یکشنبه در مورد این موضوع تصمیم گیری می شود و بر اساس آیین نامه عمل می کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سلام بنظرم همه شما استعفا دهید. چون جز تعویض نام خیابانها چیزی را نمیتوانید تغییر دهید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر