بازدید 6156

ابتلای بیش از ۴۱ هزار انگلیسی به کرونا در یک روز

نهاد‌های بهداشتی انگلیس امروز (دوشنبه) از ثبت بالاترین رکورد مبتلایان روزانه به کرونا از زمان شیوع این بحران در این کشور خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴ 29 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم به نقل از روزنامه "دی ولت" نهاد‌های بهداشتی انگلیس امروز (دوشنبه) ازثبت رکورد جدیدی در مبتلایان روزانه به کرونا خبر دادند و اعلام کردند که در عرض یک روز ۴۱۳۸۵ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شدند. تعداد مرگ‌های کرونایی هم در این مدت ۳۵۷ مورد ثبت شده است.

چند روزی است که ویروسی جهش یافته که گفته می‌شود قدرت سرایت بسیار بالاتری دارد در انگلیس و به ویژه لندن شیوع پیدا کرده است.

پیامد شیوع این ویروس جهش یافته بسیاری کشور‌های اروپایی محدودیت‌های سفر به انگلیس و بالعکس را اعمال کردند.

سرویس سلامت ملی انگلیس (NHS) هم درباره بار سنگین طولانی مدت بر کلینیک‌ها به دلیل شیوع کرونا هشدار داده است. در بخشنامه‌ای به کلینیک‌ها اعلام شده است که تمام سیستم بهداشت و سلامت کشور باید حداقل تا پایان ماه مارس در بالاترین سطح آماده باش قرار داشته باشند. به خصوص لندن و جنوب شرقی انگلیس تحت فشار بالایی قرار دارند.

رئیس انجمن فوریت‌های پزشکی در انگلیس هم از سرعت بالای پر شدن تخت‌های بیمارستان‌ها با بیماران کرونایی خبر داده و اعلام کرد که بر اساس آمار‌های اخیر بیش از ۲۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها تحت درمان قرار دارند.

بر اساس جدیدترین آمار‌ها تا به حال در انگلیس ۲۳۲۹۷۳۰ نفر به کرونا مبتلا شده و ۷۱۱۰۹ نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر