بازدید 24550

همراه مکانیک: خبرهای خوب با ظاهری جدید!

مجموعه‌ همراه مکانیک، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش و کارشناسی خودرو، در دی‌ماه 99 از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد؛ اما در پشت این تغییر چه چیزی نهفته است؟
کد خبر: ۱۰۲۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 28 December 2020

همراه مکانیک: خبرهای خوب با ظاهری جدید!

مجموعه‌ همراه مکانیک، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش و کارشناسی خودرو، در دی‌ماه 99 از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد؛ اما در پشت این تغییر چه چیزی نهفته است؟

در ورای هر تغییری، احساسات و ارزش‌های نهفته‌ای وجود دارد که احتمالا زیبا‌ترینِ آن‌ها « امید » باشد. امید به روزهای خوب‌تر و زیباتر و همراه‌تر شدن‌ هرچه‌بیشتر با مخاطبان و خانواده بزرگ همراه مکانیک. از 7 سال پیش که همراه مکانیک تاسیس شد تا ‌امروز همواره درحال تغییر بوده‌ایم. بارها طرح کسب‌وکار همراه مکانیک و خدماتش را مورد بازبینی قرار داده‌ایم و همواره سعی کردیم با افزودن امکانات مختلف و بررسی نیاز‌های بازار و مشتریان، به بزرگ‌ترین چشم‌اندازمان یعنی تبدیل‌شدن به پرچم‌دار خدمات خودروی کشور نزدیک‌تر شویم.

پس از 300 نفره شدن خانواده همراه مکانیک، در روز 2 دی 1399 به سمت یک تغییر بزرگ‌ حرکت کردیم. البته این نوجامه‌گی، رنگ و بوی دیگری دارد؛ این شما و این تغییر هویت بصری همراه مکانیک! پیشنهاد می‌کنیم ویدئو کوتاه زیر را از دست ندهید.

تعداد بازدید : 994

همراه مکانیک کیست؟!

همراه مکانیک به‌عنوان اولین شرکت ارائه‌دهنده خدمت « کارشناسی خودرو در محل » در سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد. با انجام بیش از 170هزار کارشناسی خودرو موفق، همچنان نیز می‌توانیم همراه مکانیک را به‌عنوان پیشتاز کارشناسی خودرو در ایران بشناسیم.

همراه مکانیک در اواسط مسیر خود، اولین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده را تاسیس کرد تا تجربه‌ی جدیدی را برای افرادی که به‌دنبال خرید و فروش خودرو مطمئن، بی‌دغدغه و آسان هستند، رقم بزند. فروش 150هزار خودرو، کاملا بدون هزینه و تنها با 1 تماس، و خرید 18هزار خودرو کارشناسی‌شده به همراه ضمانت‌نامه برای صاحبانشان از دستاوردهای همراه مکانیک در این مسیر پرپیچ‌وتاب است.

همراه مکانیک برای هرچه ‌بیشتر بها دادن به نیاز مخاطبان خود، ابزارهای مختلفی مثل ابزار قیمت روز خودرو یا هزینه نگهداری و تعمیرات خودرو را نیز در این مدت ارائه کرده تا به یک پلتفرم جامع خودرویی تبدیل شود. اپلیکیشن همراه مکانیک در دو نسخه اندروید و ios نیز در کنار شماست تا با نصب آن از طریق کلیک روی این لینک تمام خواسته‌های خودرویی شما را برآورده کند.

همراه مکانیک: خبرهای خوب با ظاهری جدید!

هویت بصری جدید همراه مکانیک چه معنایی دارد؟

نیاز به تغییر لوگوتایپ و هویت بصری همراه مکانیک، به‌دلایلی چون عدم امکان برقراری ارتباط مناسب با مخاطب، ارائه تعریف جامعی از ارزش‌ها و خدمات مجموعه و فقدان کیفیت و همانگی بصری در رنگ و فرم کاملا محسوس بوده؛ بنابراین مجموعه اقدام به تولید محتوای بصری و لوگوتایپ جدیدی کرده که ارزش‌های اصلی برند همراه مکانیک شامل تخصص(دانش)، همراهی(مردمی بودن، مسئولیت‌پذیری و توجه به نیاز مخاطب) و در نتیجه‌ی تلفیق این دو، اعتماد(که ارزش اصلی برند سازمان است) را نشان دهد.

در نماد اصلی لوگوتاپ از نقش‌هایی استفاده شده که هریک به نحوی مفهوم اعتماد را منتقل کنند:

  • دایره،نماد چرخش و حرکت و نماد هندسی اعتماد است که ماهیت تجارت همراه مکانیک یعنی خودرو را نیز نشان می‌دهد.
  • رنگ آبی، به‌عنوان اصلی‌ترین رنگ سازمانی همراه مکانیک، مفهوم اعتماد را منتقل می‌کند که جذابیت بیشتری نیز نسبت‌به لوگوی قدیمی همراه مکانیک دارد.
  • رنگ قرمز نیز به‌عنوان رنگ دوم سازمان برای پویایی فضا و انرژی مورد نیاز مطابق با ماهیت تجارت و مخاطبان جوان آن انتخاب شده است.
  • نقش چراغ در آمپر خودرو، به عنوان روشن‌گر راه درنظر گرفته شده است. از منظری دیگر، همین چراغ نماد مینیمال خودرویی خواهد بود که از زاویه فوقانی دیده می‌شود و سه خط موازی که پیش از این نماد نور بودند، به نماد سرعت و حرکت خودرو به سمت راست تبدیل می‌شوند
  • تایپوگرافی نام همراه مکانیک نیز به‌روز شده و در آن به عمد، برای انتقال مفهوم اعتماد، از خطوط ساختارگرایانه استفاده شده است.

درنهایت از شما دعوت می‌کنیم تا برای بیشتر آشنا شدن با همراه مکانیک به سایت رسمی این شرکت در hamrah-mechanic.com مراجعه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود، بال پروازی باشید برای هرچه بیشتر اوج گرفتن همراه مکانیک.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر