بازدید 10403

باند سارقان موتورسیکلت در دام پلیس

کد خبر: ۱۰۲۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳ 27 December 2020

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری ۲ تن از اعضای باند ۳ نفره سارقان موتورسیکلت با سابقه ۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده سرکلانتری چهارم، تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهرن بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند و مشخص شد که تعدادی از سارقان حرفه‌ای با همکاری یکدیگر موتورسیکلت‌ها را سرقت کردند و به مخفیگاهشان در حوالی شمس آباد انتقال دادند.

وی گفت: با هماهنگی‌های قضایی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه سارقان اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی یکی از سارقان را دستگیر و در بررسی از آن مکان یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با بیان اینکه متهم در بازجوئی‌های پلیسی به سرقت موتورسیکلت با همکاری دو تن از همدستانش اعتراف کرد، گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عناوین مجرمانه مدتی را در زندان به سر برده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه یکی از سارقان دیگر نیز شناسایی و با دستگیری وی در مخفگیاهش متهم به ۵ فقره سرقت معترف شد.

سرهنگ مجیدی تصریح کرد: هر دو متهم با صدور قرار مناسب برای کشف سایر جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار این پایگاه قرار دارند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر