بازدید 6698
۲

آمادگی پوتین برای امدادرسانی به کشورهای جهان

همه جهان می دانند که روسیه کمک می کند و امدادگران و کارشناسان خود را در هر نقطه ای که وضعیت سخت و دشوار پیش آمده است، اعزام می کند و لوازم مورد نیاز شامل مواد غذایی، دارو، لباس و لوازم دیگر ارسال می کند
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 27 December 2020

به گزارش تابناک، ایرنا از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین گزارش داد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه برای کمک و امدادرسانی به همه کشورهای جهان که نیازمند چنین کمکی باشند اعلام آمادگی کرد.

 پوتین روز یکشنبه در پیامی به امدادگران روسیه و کارکنان وزارت موقعیت های اضطراری این کشور تصریح کرد، روسیه این کمک ها را بدون چشم داشت، سودجویی و کسب هرگونه منافع سیاسی انجام می دهد.

وی به عنوان نمونه موفقی از عملیات انسان دوستانه وزارت موقعیت های اضطراری روسیه در خارج از این کشور به عملیات انساندوستانه و صلحبانی روسیه در منطقه قره باغ اشاره کرد.

پوتین تصریح کرد: در طول ۳۰ سال از زمان تاسیس وزارت موقعیت های اضطراری روسیه، بیش از ۵۰۰ عملیات امدادرسانی و کمک های انسانی توسط نیروهای این سازمان در کشورهای مختلف اجرا شده است.

وی خطاب به کارکنان وزارت موقعیت های اضطراری روسیه افزود: معتقدم که این اقدامات (عملیات امدادرسانی در خارج از روسیه) از مهم ترین بخش های کار شما است.

پوتین گفت: در همه جهان می دانند که روسیه کمک می کند و امدادگران و کارشناسان خود را در هر نقطه ای که وضعیت سخت و دشوار پیش آمده است، اعزام می کند و لوازم مورد نیاز شامل مواد غذایی، دارو، لباس و لوازم دیگر ارسال می کند و کمک های انسانی و درمانی فوری به افرادی که در شرایط سخت قرار می گیرند ارائه می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پوتین کمتر سم به خورد مخالف های خودش بده و کمتر اونها را بکشه کمک کردنش بخورد توی سرش
چطور میشد واکسن کرونا به ایران هم اهدا میکردند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی