بازدید 8538

دستگیری شکارچیان گرازهای وحشی در الموت

یک گروه شکارچی غیرمجاز که ۳۴ راس گراز وحشی شکار کرده بودند، با رصد اطلاعاتی ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 27 December 2020
دستگیری شکارچیان گرازهای وحشی در الموت

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: این شکارچیان غیر مجاز همچنین پنج سر خرگوش و پنج جوجه‌تیغی هم شکار کرده و از کار زشت خود کنار لاشه‌های حیوان‌ها عکس گرفته بودند که با رصد اطلاعاتی ماموران یگان حفاظت محیط زیست منطقه الموت غربی و استان قزوین شناسایی و با یک کار گروهی در چند ساعت عملیات پیاده در زیستگاه‌های طبیعی و منطقه الموت غربی حین شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

مهدی طاهری اضافه کرد: از افراد متخلف که هفت نفر بودند، ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۲ قبضه سلاح مجاز، بیش از ۱۰۰ تیر فشنگ کالیبر ۱۲ و چهارپاره، تعداد زیادی ادوات شکار و چند قلاده سگ شکاری تازی کشف و ضبط شد. متهمان پرونده برای برخورد قانونی پس از دستگیری و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

استان قزوین دارای سه منطقه حفاظت‌شده در باشگل تاکستان، طارم سفلی و منطقه الموت و چهار منطقه شکار و تیراندازی ممنوع در الموت شرقی و غربی، آوج و دشت الله‌آباد در شهرستان آبیک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل