بازدید 10335
۳

نقش صداوسیما در سایت‌های قمار به روایت یک نماینده

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، بانک‌ها و صدا و سیما را متهمان اصلی شیوع سایت‌های قماربازی در کشور دانست.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸ 27 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه ایران، وی گفت: صدا و سیما با عملکرد ضعیفی که داشته منجر به بروز این فضا در کشور شده و به این مسائل دامن زده است.

جواد نیک‌بین با اشاره به اشاعه سایت‌های شرط ‌بندی و قماربازی در کشور و برنامه مجلس برای جلوگیری از این مسائل اظهار داشت: طبق قانون شرط‌ بندی و گرفتن وجه از این طریق حرام است و قوانین موجود برای برخورد با این مسائل کفایت می‌کند، اما چنانچه قوه قضائیه یا بانک‌ها و دولت نیاز به قانون مصوب جدید داشته باشند باید لایحه بدهند، ما نیز در مجلس حتماً بررسی و پیگیری خواهیم کرد.

او بی‌توجهی بانک‌ها به تراکنش‌های میلیاردی سایت‌های شرط‌ بندی را یکی از عوامل مؤثر در این ماجرا دانست و درباره اتهام کوتاهی کردن رسانه ملی در این زمینه هم گفت: باید جزئیات و نحوه کلاهبرداری‌های اینچنینی به اطلاع جامعه رسانده شود و مردم بدانند که در صورت ورود به این عرصه مغبون می‌شوند که تاکنون رسانه ملی هیچ اقدام مثبتی انجام نداده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۳
ما هم قبول داریم صدا و سیمای میلی با اعلام یک شماره پیامکی برای هر مسابقه ای چندین میلیارد از جیب ملت دزدیده و شریک شرکت تبلیغ کننده این چپاول هستند مسابقه ای ابکی طراحی و شماره ای اعلام می کنند ملت باید بدانند اینها فریبی برای چپاول بوده و نباید شرکت کنند حالا قماربازی و شرط بندی هم همینگونه هست و از صدا و سیمای غیر ملی شروع شده است.
حاج اقا اگر رسانه ملی وارد کار شود دیگر شما قادر به جمع کردن مسله نخواهید بود و پای بسیاری از مسولین به محکمه کشید خواهد شد پس بدان چه می گویی؟
خیر قربان. وضع مالی مردم بده و خیلی ها بیکارن بنابراین به هر دری می زنن تا شاید پولی به دست بیارن و مخارج سنگین زندگی را تامین کنن. عده ای به سراغ خرید و فروش دلار و سکه میرن بعضی ها به شرکت های مضاربه ای مراجعه می کنن یه عده دلال خودرو شدن بعضی ها موبایل مردم را می قاپن عده ای هم به سایت های شرطبندی مراجعه می کنن. به همین سادگی!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار