بازدید 5555

از نامه مدیران سابق استقلال به سعیدلو تا خبرهای خوش منتشرنشده زریبافان

رييس سابق مجمع باشگاه استقلال تهران تصريح کرد: در آينده اي نزديک با مرتفع شدن مشکلات باشگاه، نگراني هواداران نسبت به آينده تيم محبوب خود نيز برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۶ 03 June 2010
در حالی مدیران سابق باشگاه استقلال به علی سعیدلو نامه نوشتند که زریبافان چهره حامی طیف واعظی آشتیانی در استقلال، وعده خبرهای خوشی را می‏دهد.

به گزارش برنا، بعد از روز گذشته تعدادی از مدیران سابق باشگاه استقلال برای خروج این باشگاه از بحران جلسه ای برگزار کردند. این افراد ضمن ابراز ناراحتی در خصوص شرایط فعلی این باشگاه، طرح هایی در خصوص خروج این تیم از بحران ارائه کردند و در پایان نامه ای تنظیم کرده و برای علی سعید لو رئیس سازمان تربیت بدنی فرستادند تا او نیز در صدد حل معضلات و مشکلات این باشگاه برآید.

کاظم اولیایی مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال در این باره گفت:روز چهار شنبه با حضور مدیران عامل اسبق باشگاه  جلسه ای را تشکیل دادیم ودرباره بحران اخیر این مجموعه به بحث و تبادل نظر پرداختیم ودر پایان مقرر شد که نامه ای را برای ریاست سازمان تربیت بدنی ارسال نماییم.

وی افزود:در نامه مذکور راهکارهای خود برای خروج استقلال از شرایط کنونی را مطرح نمودیم. اگر به نامه مذکور ترتیب اثر داده نشود، متن آن را منتشر می کنیم.


این در حالی است که رييس مجمع باشگاه استقلال تهران با توجه به ديدار اخير خود با علي سعيدلو معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني امروز گفت: خبرهاي خوشي در راه است که اين تيم را به روزهاي طلايي خود باز مي گرداند.
   
مسعود زريبافان در گفت و گو با ايرنا گفت: در اين ديدار بحث هاي مهمي در باره وضعيت کنوني و آينده باشگاه استقلال مطرح شد که مطمئنا با حمايت سازمان تربيت بدني تلاش خواهيم کرد تا استقلال را به روزهاي طلايي آن بازگردانيم.

وي ادامه داد: با تشکيل هيات مديره استقلال، ‌به سمت تفاهم و همکاري حرکت مي کنيم و مي توانيم به هواداران اطمينان دهيم که چشم انداز بسيار خوبي پيش روي باشگاه مورد علاقه آنان قرار دارد.

رييس سابق مجمع باشگاه استقلال تهران تصريح کرد: در آينده اي نزديک با مرتفع شدن مشکلات باشگاه، نگراني هواداران نسبت به آينده تيم محبوب خود نيز برطرف خواهد شد.

وي افزود: با توافق به عمل آمده با رييس سازمان تربيت بدني، ‌ترکيب هيات مديره و مدير عامل جديد باشگاه و بلافاصله پس از آن، کادر فني و سرمربي تيم فوتبال استقلال مشخص خواهد شد و مسائل مديريتي اين باشگاه نيز به زودي مرتفع مي شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی