بازدید 4414

قلعه نویی به استقلال می‏رود؛ رئیس هیات مدیره و قائم مقام سپاهان: جایی نمی‏رود!

ما به اتفاقاتي كه در كادر مديريتي باشگاه استقلال رخ داده كاري نداريم. ما با امير قلعه‌نويي توافق كرديم و طبق برنامه‌اي كه اين مربي به ما داده است، تمرينات سپاهان هم از ساعت 10 صبح يكشنبه با حضور او آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۶ 05 June 2010
در حالی که عنوان می‏شود امير قلعه‌نويي گزينه‌ اول رييس سازمان تربيت بدني براي سرمربي‌گري تيم فوتبال استقلال است، مسئولان سپاهان به شکل دوپهلو این خبر را رد می‏کنند.

به گزارش ايسنا، به دنبال وضعيت نامشخص مديريتي باشگاه استقلال تهران و لبيك نگفتن اعضاي مستعفي هيات مديره اين باشگاه به دعوت سازمان تربيت‌بدني براي بازگشت به تيم‌شان، علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني پنج‌شنبه گذشته با امير قلعه‌نويي ديدار و گفت‌وگو كرد.

سعيدلو در جلسه با سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان كه البته هنوز قرارداد جديدش را ثبت نكرده، در رابطه با وضعيت استقلال و چگونگي توافق و نحوه قراردادش با سپاهاني‌ها، صحبت كرده است.

رييس سازمان تربيت بدني خواهان حضور امير قلعه‌نويي در راس كادر فني تيم فوتبال استقلال است كه در صورت تاييد باشگاه سپاهان كه با توجه به خواست نفر اول ورزش كشور چندان دور از ذهن به نظر نمي‌رسد، مي‌توان بازگشت قلعه‌نويي به تيم محبوبش را شاهد بود.

يک‌شنبه (فردا) نشستي در رابطه با انتخاب اعضاي جديد هيات مديره در دفتر علي سعيدلو برگزار خواهد شد تا پس از انتخاب اعضاي جديد، مديرعامل باشگاه استقلال و متعاقب آن سرمربي جديد معرفي شود.


قائم مقام باشگاه: او با ما حرف زده، بعيد است قولش را زير پا بگذارد
در عین حال قائم مقام باشگاه فولاد سپاهان اصفهان گفت: قلعه‌نويي براي تمديد قراردادش با تيم فوتبال سپاهان با ما حرف زده، قول داده و توافق كرده است كه بعيد است تعهداتش را زير پا بگذارد.

مسعود تابش در گفت‌وگو با ايسنا، در رابطه با نشست قلعه‌نويي با سعيدلو و احتمال حضور وي در تيم فوتبال استقلال تهران اظهار كرد: ما به اتفاقاتي كه در كادر مديريتي باشگاه استقلال رخ داده كاري نداريم. ما با امير قلعه‌نويي توافق كرديم و طبق برنامه‌اي كه اين مربي به ما داده است، تمرينات سپاهان هم از ساعت 10 صبح يكشنبه با حضور او آغاز خواهد شد.

وي افزود: ما در حال حاضر با هيچ مشكلي از اين حيث مواجه نيستيم، قلعه‌نويي با ما حرف زد، قول داد و توافق كرد، لذا دليلي نيست كه بخواهد زير همه آنها بزند. با شناختي كه از شخصيت اين مربي داريم بعيد است او بخواهد تمامي آن توافقات را زيرپا بگذارد. اگر تا الان قرارداد قلعه‌نويي با سپاهان ثبت نشده، به دليل گرفتاري‌هاي او و حضورش در تهران بود كه گفت چند روزي را مي‌خواهد در آنجا مشكلاتش را حل كرده و به محض حضور در اصفهان، قراردادش را ثبت خواهد كرد. طبق قرارهاي ما قلعه‌نويي يك‌شنبه در اصفهان خواهد بود و تمرينات را آغاز مي‌كند كه اميدواريم قراردادش را هم در اين روز به ثبت برسد.

قائم‌مقام مديرعامل باشگاه سپاهان تاكيد كرد: تمام بازيكنان جديدي كه سپاهان تاكنون جذب كرده و تمديد قرارداد با برخي بازيكنان، به طور كامل با نظر قلعه‌نويي بوده و اين نفرات قراردادهايشان را ثبت هم كرده‌اند. اين مربي به ما برنامه داده و برنامه‌ريزي‌هاي فني تيم هم طبق اين برنامه پيش مي‌رود. ما مطمئن هستيم كه هيچ مشكلي در ادامه راه از حيث توافقاتي كه با اشخاص مختلف داشتيم پيش نخواهد آمد.


پورسینا: قلعه‌نویی قطعا در سپاهان می ماند
رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان با صراحت از ادامه حضور قلعه‌نویی در تیم فوتبال این باشگاه به عنوان سرمربی خبر داد.

محسن پورسینا در گفتگو با مهر، در مورد دیدار امیر قلعه نویی با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی که احتمال جدایی این مربی از سپاهان و حضورش در استقلال را قوت بخشید، گفت: پس از آن جلسه با قلعه نویی صحبت کردیم و وی گفت به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال در این نشست حضور یافته است.

وی با بیان اینکه قلعه نویی نگران آینده استقلال است و از سعیدلو خواسته هرچه سریعتر به وضعیت آن سروسامان دهد، ادامه داد: قلعه‌نویی همچنین به ما تاکید کرد به سعیدلو گفته است به سپاهان برنامه داده و درحال بستن این تیم است. ضمن اینکه اگر قراردادش رسما با این تیم ثبت نشده اما به مسئولان سپاهان دست مردانه داده و به این مسئله متعهد است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با بیان اینکه قلعه نویی پیگیر جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان است، با اشاره به اینکه این مربی روزدوشنبه به اصفهان می آید تا از سه شنبه تمرینات آماده سازی سپاهان را بصورت رسمی آغاز کند، تاکید کرد: قطعا قلعه‌نویی سرمربی سپاهان در دهمین دوره لیگ برتر خواهد بود.

وی در مورد احتمال تغییرات در کادرفنی این تیم هم اظهار داشت: در این مورد هم نظر قلعه‌نویی را جویا شدیم که وی تاکید کرد نباید به ترکیب تیم قهرمان دست زد و یا حداقل تغییرات را در آن ایجاد کرد، به همین دلیل تمام اعضای کادرفنی از مربی گرفته تا ماساژور به کارشان با باشگاه سپاهان ادامه خواهند داد.

پورسینا در مورد هدفگذاری باشگاه سپاهان برای فصل فوتبالی پیش رو افزود: در مجموع هدفگذاری مدعی بودن در هر 3 جام است. البته اولیت ما پس از سه دوره متوالی نتیجه نگرفتن در لیگ قهرمانان آسیا، صعود از مرحله گروهی این مسابقات است و در صورت حضور در جمع 8 تیم پایانی، تقویت تیم برای رسیدن به رده‌های بالای این جام است تا ناکامی گذشته را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان امسال شرایط موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را داشت، تصریح کرد: در مسابقات امسال در دور رفت امتیازات خوبی را کسب نکردیم اما در دور برگشت با پیروزی برابر پاختاکور و الشباب عربستان، بازیکنان پیش از دیدار با العین فکر می کردند، کار تمام شده است اما از یکسو بازی خوب تیم العین و از سوی دیگر بدشانسی باعث ناکامی ما در امارات شد اما امسال با برنامه ریزی صورت گرفته قصد داریم نتایج خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با اشاره به اینکه در لیگ برتر نیز مانند همه تیم‌ها برای قهرمانی وارد مسابقات می شود اما قول قهرمانی نمی دهیم، خاطرنشان کرد: می خواهیم با نفرات مطرحی که به خدمت گرفتیم و تلاش همه اعضای کادرفنی و بازیکنان در لیگ برتر سنت شکنی کرده و تیمی باشیم که برای نخستین مرتبه طی دو سال متوالی جام قهرمانی لیگ را از آن خود می کند.

وی ادامه داد: برای فصل آینده تیم‌های استیل آذین و پرسپولیس بازیکنان خوبی را جذب کرده اند. ذوب آهن هم در دو سال گذشته رقیب سختی برای همه تیم‌ها بوده است و باید برای موفقیت در ادامه لیگ قهرمانان آسیا هم بیش از این تقویت شود. استقلال هم یکی از پرمهره ترین تیم‌های لیگ است، البته از تیم‌هایی مانند مس، فولاد و غیره هم نباید غافل شد.

پورسینا در مورد جذب بازیکنان خارجی تاکید کرد: در حال حاضر قرارداد توره و جانواریو بسته شده است و منتظر هستیم تا وضعیت عمادرضا مشخص شود که درصورت تداوم حضور این مهاجم مطرح عراقی، نیازی به بازیکن خارجی دیگری نداریم. ضمن اینکه توره هم پیش از سفر به کشورش قول داده به موقع به ایران بازگردد تا مشکلات فصل گذشته فراموش شود.

وی با اشاره به اینکه قلعه‌نویی بارها تاکید کرده است که باید خط حمه تیم را تقویت کرد، افزود: با توجه به اینکه تیم ما زودتر از اکثر تیم‌ها بسته می شود، کادرفنی و بازیکنان برخلاف سال گذشته از همان هفته نخست می توانند با همدیگر هماهنگ شده و این مسئله به ما کمک می کند از همان هفته نخست لیگ را با قدرت آغاز کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان با ابراز امیدواری از اینکه تماشاگران در لیگ دهم شاهد رشد کیفی مسابقات، رقابت نزدیک تیم‌ها و قضاوت بهتر داوران باشند، در پایان گفت: امسال به علت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا، فشار زیادی به تیم‌ها وارد خواهد شد. البته توجه به مصالح ملی اولویت همه خواهد بود اما از مسئولان تیم ملی انتظار داریم بازی‌های تدارکاتی خود را در فیفا دی‌ها برگزار کنند تا نه تیم ملی و نه تیم‌های باشگاهی متضرر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها