بازدید 21048

بارش برف در هفت محور مواصلاتی

پلیس راهور نیروی انتظامی از بارش برف در هفت محور مواصلاتی خبر داد و از هموطنان خواست در صورت تردد در محور و گردنه‌های برفگیر خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.
کد خبر: ۱۰۲۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۷ 24 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، در استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، کهگیلویه و بویر احمر، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات محورهای هراز و کرج-چالوس بارش برف گزارش شده است.

در استان‌های گیلان و خوزستان بارش باران گزارش شده است.

براساس گزارش پلیس راه تهران بزرگ محور آزاد راه تهران-شمال در هر دو مسیر که مسدود شده بود، بازگشایی شد.

رانندگان می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ و یا سایر سامانه‌های پلیس راهور ناجا همچون تارنمای راهور ۱۲۰ از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شده و سپس در محورها آمد و شد کنند.

تردد در جاده‌های برفی شمیرانات جریان دارد

در همین حال، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمیرانات گفت: با بارش شدید برف در محورهای لواسانات و رودبار قصران عملیات نمک‌پاشی و برف‌روبی آغاز شد و با تلاش عوامل راهداری تا این لحظه شاهد انسداد هیچ‌یک از مسیرهای اصلی و روستایی این منطقه نیستیم.

رضا حاجتی بامداد پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تداوم بارش‌ها عملیات پاکسازی مسیرهای دسترسی شهرستان همواره ادامه دارد تا خللی در تردد شهروندان و مسافران ایجاد نشود.

وی با اشاره به اینکه طبق قوانین مسافران جاده‌های کوهستانی بایستی از ۱۵ آذر ماه زنجیرچرخ، لوازم ایمنی و خوراک و پوشاک لازم به همراه داشته باشند، تاکید کرد: انتظار داریم شهروندان از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

حاجتی افزود: تردد و تجمع بی‌مورد برخی از مسافران که به منظور تفریح و برف‌بازی در جاده‌ها بویژه جاده‌های روستایی توقف می‌کنند، در بسیاری از موارد عامل اختلال عملیات راهداری می‌شود که از آنان تقاضا داریم همکاری لازم را داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهروندان پیش از آغاز سفر از طریق سامانه جامع اطلاع رسانی "۱۴۱" راهنمای جامع حمل و نقل برون شهری جاده‌های کشور از آخرین وضعیت جاده‌ها از جمله مسیرهای شمیرانات مطلع شوند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر