بازدید 19063
سوژه

افشای توصیه نبی به زنوزی برای استخدام منصوریان

شاید منظورش محمد مهدی نبی است، چون او سفارش منصوریان را به زنوزی کرد و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود.  
کد خبر: ۱۰۲۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 22 December 2020

نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره اظهارات منصوریان مبنی بر این که برای حضور پیدا نکردن در برنامه تلویزیونی تهدید شده است، اظهار کرد: منصوریان باید اظهاراتش را در محاکم قضایی ثابت کند که چه کسی از داخل یا خارج از باشگاه تراکتور تهدیدش کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، این موضوع ساده‌ای نیست و زمانی که منصوریان در یک رسانه ملی بیان می‌کند تهدید شده است، باید مدرک داشته باشد که بتواند این موضوع را ثابت کند.  

اظهارات منصوریان ضد و نقیص است 

نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره اظهارات منصوریان مبنی بر این که در صورت قهرمانی باز هم از این تیم تبریزی اخراج می‌شد، گفت: منصوریان همه این مسائل  را باید ثابت کند و اظهاراتش ضد و نقیص است. او بیان کرد که اطلاعی از برکناری اش نداشته است، اما او ۲ مرتبه با نصیرزاده صحبت کرده بود و خودش هم این موضوع را تایید کرد. همچنین منصوریان گفته که قرار بود که من را تعویض کنند، اما نگذاشتم این اتفاق رخ بدهد و اصلا یک مربی نمی‌تواند درباره برکناری اش تصمیم بگیرد.  

نبی سفارش منصوریان را به  مالک تراکتور کرده بود 

او افزود: همچنین جلسه محترمانه ۲ ساعته با منصوریان برگزار شده است. به هر دلیلی، تصمیم بر قطع همکاری با منصوریان گرفته شد، اما او نمی‌تواند بگوید برکنارم کنند یا نه! البته من احساس می‌کنم منصوریان کامل صحبت نمی‌کند و او  بیان کرده که نفر سومی بین او و زنوزی بوده و متوجه نمی‌شوم که منظورش چه کسی است؟ شاید منظورش محمد مهدی نبی است، چون او سفارش منصوریان را به زنوزی کرد و حضورش در تراکتور را ضمانت کرده بود.  

افشای توصیه نبی به زنوزی برای استخدام منصوریان

کاش زنوزی رئیس فدراسیون فوتبال شود تا درآمدزایی کند 

بیات گفت:  اگر بحث حضور  زنوزی در فدراسیون فوتبال مطرح است، اول این که او وقت این کار را ندارد، اما کاش  زنوزی رئیس فدراسیون می‌شد تا برای فوتبال ایران درآمدزایی کند. او هیچ وقت به فکر جیب خودش نیست.

لباس آمریکا از قلب آمریکا خریداری شده!

بیات درباره شبهه‌های موجود درمورد برند لباس تیم تراکتور، گفت: منصوریان درباره برند لباس‌های تیم تراکتور صحبت کرده که اتفاقاً تمام مدارک مربوط به ترخیص لباس‌های آدیداس از گمرک موجود است. زنوزی یک سال شعار «حمایت از کالای ایرانی» را بر روی پیراهن بازیکنان حک کرد. ما با این کار نشان دادیم هیچ کدام از تحریم‌ها کارساز نیست، چون از قلب آمریکا بهترین لباس‌ها را با کمترین هزینه خریداری کردیم.

او ادامه داد: منصوریان در مقابل فردی از بیزینس صحبت می‌کند که بالای ۱۰ هزار نفر برایش کار می‌کنند و او نمی‌تواند به زنوزی درس بدهد. به طور حتم «دو دو تا، چهارتای» او به شکلی بوده که برند آدیداس را خیلی بهتر دانسته است. منصوریان باید تمامی این تهمت‌هایی که زده را اثبات کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
این ترکها دارن مملکت رو می بلعن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
عزیزم مملکترا دوقطبینکن ترکها چه هیزم تری برای شما فروختند؟
از قلب آمریکا لباس وارد کردی که ثابت کنی تحریم ها کارساز نیست؟!! واقعا خاک....
دو نکته اول اینکه خرید لباس از امریکا و عدم حمایت از تولید داخلی و ریختن پول به جیب کسانی که از انتقال مالی جهت ورود دارو حلوگیری میکنند افتخار نیست و اسمش هم دور زدن تحریم نیست‌ .و دوما ایشان و ریاست فوتبال !! خواب دیده که اگر خدای ناکرده این اتفاق بیفتد فاتحه فوتبال خوانده است . ایشان دنبال شهرت است تا خدمت برای همین است که با هیچ مربی نمیتواند کار کند .
یک پیتزا پز در مقابل یک کار آفرین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
احسنت
آنها كه دزد آشكار نبودند اينطوري مي خورند اين كه دزدي اش آشكار است ترسم كل وزارت ورزش را بخورد
زنوزی یک سال شعار «حمایت از کالای ایرانی» را بر روی پیراهن بازیکنان حک کرد. ما با این کار نشان دادیم هیچ کدام از تحریم‌ها کارساز نیست، چون از قلب آمریکا بهترین لباس‌ها را با کمترین هزینه خریداری کردیم.
کلاٌ همه اهل مغالطه و سفسطه هستند....
منصوریان فردی بی دانش است که با اعمال نفوذ مربی شد اما باشگاه تراکتور می توانست از برندی دیگر لباس تهیه کند حتی اگر ایرانی نمی پسندید. درست نیست وقتی امریکا ما را تحریم کرده است برند امریکایی بخریم البته این نظر من است من هرگز گوشی اپل و سامسونگ نخواهم خرید
لعنت بر پانترکیزم
انتخاب منصوریان از اول هم اشتباه بود . را کدلم کارنامه موفق به تراکتوری اومد که کلی بازبکن خوب داره.
کاش بذارن کیروش بیاد
حقیقت همیشه تلخه
منصوریان همه حرفاش حقیقت

رئیس فدراسیون بشه زنوزی مثل کارگرایی که تو بنیان دیزل و درپاد...براش کار میکنن و حقوق بهشون نمیده با عوامل فدراسیون هم این کار رو میکنه با حقوقشون درامد زایی و تجارت میکنه مث یه تیکه استخون که به سگ میندازن به کارگرا ۱ ماه میده ۸ ماه حقوق نمیده تا با پول کارگر بشه زنوزی

درود بر شرفت منصوریان
خسته نباشی شما با ضربه ای که به آمریگا زدی با هر مسافر ۱ دست لباس ورزشی آدیداس وارد کشور کردی و با این کار از محصولات ایرانی حمایت کردی . اوسگل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار