بازدید 11386

۲۰۰ فقره موبایل قاپی در محله جنت آباد

کد خبر: ۱۰۲۳۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 22 December 2020

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: موبایل قاپ حرفه‌ای جنت آباد با سابقه ۲۰۰ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ "جلیل موقوفه ای" رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در منطقه جنت آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تجمیع پرونده‌های مشابه و تحقیقات محلی، مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک موتورسوار انجام می‌شود و متهم با شناسایی رهگذرانی در حال مکالمه تلفنی، گوشیشان را قاپیده و به سرعت از محل می‌گریزد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: گشت زنی‌های هدفمند افزایش یافت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۸ جنت آباد موفق شدند سارق را هنگام سرقت مشاهده و بلافاصله طرح مهار سارق را عملیاتی کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه موتورسیکلت متهم پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و راکب آن دستگیر شد، اضافه کرد: در بازرسی از موتورسیکلت ۶ دستگاه تلفن همراه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم به کلانتری انتقال و در آنجا به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در این محدوده معترف شد، توضیح داد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پس از تحمل ۴ سال حبس به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی افزود: کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

این مقام پلیسی از شهروندان خواست از مکالمه‌های طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی پرهیز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار