بازدید 10815
۱

دستگیری سارقان زن 2 میلیاردی در شمال تهران

کد خبر: ۱۰۲۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲ 22 December 2020

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو زن سارق اشیای باارزش از منزلی در شمال تهران به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: هر دو سارق با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی در این باره گفت: پانزدهم شهریور ماه شاکی با مراجعه به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران اظهار کرد که ساعت ۱۶ هفتم شهریور ماه از منزلش در کامرانیه خارج شده و ساعت 5 صبح روز بعد به منزل مراجعه کرده و در ساعت 22 همان شب وقتی در گاو صندوق را باز کرده متوجه شده اموال با ارزش وی از قبیل طلاجات، دلار و ساعت به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال سرقت شده است.

وی با اشاره به این که تیمی از کارآگاهان به محل سرقت مراجعه کردند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق از آشنایان شاکی بوده و به راحتی وارد منزل شده است، اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، تصویری از سارق به دست آمد که با نشان دادن تصویر به شاکی وی اعلام کرد این خانم از آشنایان نزدیکش به نام سحر است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی تجریش، متهم دوازدهم آبان ماه با دستور قضایی دستگیر شد و اظهار کردکه با همکاری فردی به نام سمیرا با استفاده از یک دستگاه خودروی ۲۰۶ مرتکب سرقت شده است.

وی افزود: همچنین متهم به فروش اموال سرقتی به مالخران متفاوت در شمال و مرکز تهران اعتراف و اظهار کرد تعدادی از اموال سرقتی در اختیار وی و همدستش است.

شریفی توضیح داد: در ادامه مخفیگاه سمیرا در شمال تهران شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی وی نیز پنجم آذر ماه در مخفیگاهش دستگیر شد. وی گفت: از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال مسروقه از قبیل سرویس طلا، گردنبند، دست بند و زنجیر طلا کشف و تحویل مال باخته شد.

هر دو زن سارق با تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اگر گاوصندوق بود که نمیتونستن درش را باز کنند. بر اساس مصاحبه تلویزیونی جناب سرهنگ داوود فرد، معاون پلیس آگاهی تهران بزرگ، این صندوقهای سنگین که به اسم گاوصندوق میفروشند فقط جعبه های آهنی هستند که فروشندگان به اسم گاوصندوق به مردم معرفی میکنند، درست مثل این دربهای فلزی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت میفروشند در حالیکه سارقین به راحتی قفلهاشو باز یا تخریب میکنند و خدمت صاحبخانه خوش خیال که فکر میکنه درب ضد سرقت داره میرسند

برای اینکه موقع خرید مطمن شوید که واقعا گاوصندوق یا درب ضد سرقت میخرید و سرتون کلاه نمیذارند، از فروشنده بخواهید برای گاوصندوق یا دربی که دارید به عنوان ضد سرقت میخرید به شما ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بده.

به هر حال، باید بدانید که گاوصندوق باید مجهز به قفل ضد دیلم باشد که نه تنها سارقین نتوانند با دیلم درب آن را باز کنند بلکه قفل ضد دیلم که داخل گاوصندوق نصب شده است بتواند به محض اقدام سارقین برای تخریب درب و بدنه یا انتقال گاوصندوق از محل به صاحب گاوصندوق اطلاع دهد بدون اینکه سارقین بتوانند سیستم هشدار آن را غیر فعال نمایند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار