آیا چشم بورس به قیمت دلار است؟

آینده بورس چگونه خواهد بود؟ + فیلم

بعد از یک دوره سنگین اصلاح بورس، این بازار روند صعودی را به خود گرفت و شاخص کل تا کانال یک میلیون و ۵۲۷ هزار واحد خود را رساند. پرسش بسیاری از سهامداران این است که آینده بورس چگونه خواهد بود؟
کد خبر: ۱۰۲۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 22 December 2020

بازار سرمایه بعد از یک دوره اصلاح سنگین که از ۱۹ مرداد ماه سال جاری آغاز کرد، در ۲۰ آبان ماه سال جاری به روند صعودی خود بازگشت و پس از حدود سه ماه روز‌های سیاه بورس به پایان رسید.

 به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، شاخص کل در دوره صعودی اخیر تا کانال یک میلیون و ۵۲۷ هزار و ۴۵۱ واحد بالا آمد، اما دوباره از این نقطه یک دوره اصلاحی را آغاز کرد و تا آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد هم رفت، اما از همین نقطه دوباره بورس بازگشت.

در دوره صعودی اخیر بازار، شاهد افزایش حجم و ارزش معاملات بودیم و پول حقیقی هم در بیشتر روز‌ها وارد بازار شده است. همچنین روند خروج پول از صندوق‌های ETF با درآمد ثابت نیز مناسب است. تعداد نماد‌های قفل در صف فروش به ندرت در بازار دیده می‌شوند و عمده نماد‌ها به صورت روان در حال معامله می‌باشند.

با وضعیت کنونی بورس، آینده این بازار چگونه خواهد بود؟ رشد یا نزول بورس با چه عواملی گره خورده است؟ آیا چشم بورس به قیمت دلار است؟ تحلیل چه فاکتوری می‌تواند سهامداران را به سمت سودآوری بیشتر در بورس سوق دهد؟

فرهنگ حسینی از کارشناسان و تحلیلگران بازار سرمایه در سه دقیقه به این پرسش‌ها پاسخ می‌دهد.

 

تعداد بازدید : 225

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار