بازدید 6306

ابتلای بیش از ۳۳ هزار نفر دیگر به کرونا در انگلیس

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ هزار و ۳۶۴ نفر دیگر به آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور افزوده شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 22 December 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳ هزار و ۳۶۴ نفر دیگر به آمار ابتلا به ویروس کرونا در این کشور افزوده شد.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در شبانه روز گذشته، با افزوده شدن بیش از ۳۳ هزار نفر دیگر، تاکنون دو میلیون و ۷۳ هزار و ۵۱۱ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند. همچنین با جان باختن ۲۱۵ نفر دیگر در انگلیس به علت ابتلا به کووید ۱۹، براساس آمار دولت این کشور، تاکنون ۶۷ هزار و ۶۱۵ نفر، قربانی همه گیری ویروس کرونا شده اند.

گزارش مرکز ملی آمار انگلیس نشان می‌دهد تاکنون بیش از ۴.۴ میلیون نفر در این کشور، به کووید ۱۹ مبتلا شده اند، زیرا در بدن آنان، پادتن ویروس کرونا وجود دارد.

همچنین در حالی که دولت انگلیس اعلام می‌کند شمار جان باختگان از همه گیری کووید ۱۹ در این کشور تا پایان روز دوشنبه این هفته به کم‌تر از ۶۸ هزار نفر رسیده است، روزنامه مترو هفته گذشته نوشت مرکز ملی آمار انگلیس شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از ۸۰ هزار نفر اعلام کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی