بازدید 11920

تاکید جهانگیری بر تسریع حل مشکلات توسعه مازندران

در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار مازندران، معاون اول رییس جمهور بر نقش‌آفرینی بیشتر مازندران در حل چالش‌های ملی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶ 22 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، راهکار‌های اساسی برای شتاب بخشی به روند توسعه مازندران در جلسه مشترک مجمع نمایندگان و استاندار این استان با معاون اول رئیس جمهور بررسی شد.

در این جلسه ۲ساعته که در محل ریاست جمهوری برگزارشد، دکتر جهانگیری با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های ممتاز مازندران بر لزوم تسریع در حل مشکلات توسعه این استان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور نگاه دولت به مازندران را با توجه به جایگاه آن در سطح ملی حاکی از احترام و برجسته دانست و افزود: ریشه یابی و حل چالش‌های اساسی توسعه مازندران با استفاده از منابع استانی و ملی رویکرد محوری دولت است.

جهانگیری با تاکید بر اهمیت منابع سرشار و استعداد‌های طبیعی مازندران، خواستار برنامه‌ریزی بهینه برای جلوگیری از هدر روی این منابع و تقویت آن‌ها در روند توسعه ملی و بومی شد.

رییس و اعضای مجمع نمایندگان مازندران نیز با تشریح بخشی از مشکلات پایه‌ای این استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری و جنگل و منابع طبیعی خواستار تغییر نگرش دولت به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصر بفرد این خطه شدند.

نمایندگان مردم مازندران با اشاره به پایین بودن ضریب برخورداری مازندران از اعتبارات ملی جبران عقب ماندگی‌های این استان را در گرو عزم قاطع دولت و بهره مندی از اعتبارات توازن منطقه‌ای دانستند.

این نمایندگان با تاکید بر طلایه‌داری و پیشتازی مردم مازندران در نشر ارزش‌های اعتقادی و انقلابی، توجه به حفظ و تقویت سامانه‌های فرهنگی و دینی این استان را رسالت خطیر دولت بیان کرده و خواستار افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های دولتی در تامین و تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای دیار علویان شدند.

اعضای مجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت فعالیت‌های عرصه کشاورزی را تابلوی برجسته این استان در سطح ملی عنوان و خاطر نشان کردند: برخی تلاش‌های مخرب نظیر ساخت بدون مطالعه و غیر فنی سد فینسک آینده کشاورزی و محیط زیست مازندران را در تهدید قرار داره است.

نمایندگان مجلس با تجلیل از روند همگرایی و وحدت مسئولان استانی حول محور‌های اساسی پیشرفت و توسعه مازندران، بر صرورت تشکیل کارگروه عملیاتی برای تسریع در اجرای پروژه‌های تحول آفرین در سیمای این استان تاکید کردند.
احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند اجرای طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دولت در این استان بر لزوم تلاش حداکثری برای بهره مندی از ظرفیت‌های موجود ملی و محلی در این راستا تاکید کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات اساسی دولت در تقویت زیر ساخت‌های توسعه‌ای این استان گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان این دولت طرح‌های محوری درحال اجرای استانی به ثمر خواهد رسید.

حسین زادگان با تجلیل از پیگیری‌ها و هم افزایی نمایندگان مازندران در شتاب بخشی به روند توسعه این استان تقویت همدلی مسئولان در تحقق پیشرفت آرمانی این استان را سیاست اصولی دولت بیان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار