بازدید 10430

توضیح کوروش‌کمره‌ای درباره گزارش فینال قهرمانی آسیا

مشاور مدیر شبکه سه سیما گفت: سه مرتبه به فردوسی‌پور پیشنهاد گزارش دادیم، اما هر بار این پیشنهاد را رد کردند.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 21 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، پس از حاشیه‌های ایجاد شده، پیرامون گزارش «عادل فردوسی پور» درباره گزارش فینال لیگ قهرمانی آسیا، «کوروش کمره ای» مشاور مدیر شبکه سه سیما توضیحاتی ارائه کرد و در این باره نوشت: سه نکته در رابطه با اتفاقات چند روز اخیر: ۱- طراحی مشترک afc، آل سعود و رسانه‌های بیگانه شکست خورد و با وجود تبلیغات پرطمطراق چند روز اخیر حتی حریف یک پلتفرم داخلی هم نشدند. فقط حیف که آقای عادل‌فردوسی‌پور را بازیچه یک بازی سیاسی کردند.

۲- در یک سال اخیر حداقل سه مرتبه و در فواصل زمانی مختلف به آقای فردوسی پور پیشنهاد بازگشت به عرصه گزارشگری فوتبال داده شد. هر بار این پیشنهاد را رد کردند تا اینکه حدود سه هفته پیش که آخرین پیشنهاد داده شد و ما منتظر پاسخ بودیم، ناگهان صدای ایشان را از صفحه اینستاگرام afc شنیدیم.

۳- قبل از پایان برنامه نود در سال ۹۷، بار‌ها و بار‌ها مستقیم یا با واسطه، مدیران فعلی و قدیمی و حتی دوستان آقای فردوسی‌پور با ایشان درباره برنامه ۹۰ صحبت کردند. محور صحبت‌ها هم فقط یک چیز بود، رعایتِ عرف، روال و رویه برنامه سازی.

میانه عادل فردوسی پور با مسئولین شبکه سه مدتی است به دلیل عدم رعایت قواعد برنامه زنده شکرآب شده است و این مجری فعلا اجازه پخش برنامه را ندارد.

اگرچه قبلاً اعلام شده این ممنوعیت شامل گزارش فوتبال نمی‌شود و او می‌تواند مسابقات فوتبال را گزارش کند. فردوسی پور کارمند رسمی صداوسیماست و هم اکنون تهیه کننده برنامه فوتبال ۱۲۰ است.

خبر گزارشگری فردوسی پور در بازی فینال قهرمانان آسیا باعث شد بسیاری از علاقه‌مندان وی با پیوستن به صفحه اینستاگرام AFC فارسی، آمار این صفحه را جابجا کنند. اما در نهایت تماشای فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا با رکورد ۶ میلیون کاربر یکتا در طول بازی و بیش از ۱ میلیون و ۵۰ هزار کاربر همزمان در تلوبیون رکورد زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار