بازدید 11324
کشف بیش از ۴ هزار لیتر روغن خوراکی غیرمجاز

دستگیری ۵۳۵ نفر اراذل و اوباش در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح «اقتدار یک» و برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان‌های غرب استان تهران خبر داد و گفت: در این طرح ۵۳۵ نفر دستگیر و ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 21 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنا به درخواست مکرر مردم برای برخورد با اراذل و اوباش، از دو روز گذشته طرح مقابله با این افراد توسط پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران به مرحله اجرا درآمد.

وی گفت: در اجرای این طرح ۵۳۵ نفر از اراذل و اوباش دستگیر و ۵۹ نفر از اراذل و اوباش بازداشت شده سطح‌دار و دارای سابقه هستند و به رغم اینکه دفعاتی به جرم شرارت بازداشت شده بودند مجدداً به اقدامات مجرمانه خود ادامه داده و به علت شرارت، نزاع و تخریب بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۲۶ قبضه سلاح جنگی، ۹۹ قبضه سلاح سرد و ۷ قبضه شبه‌سلاح از اوباش بازداشت شده، بیان کرد: در اجرای این طرح یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران انهدام شد.

سردار ظهیری عنوان کرد: در این عملیات ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر روغن خوراکی غیرمجاز و تقلبی کشف شد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس امنیت عمومی از ۶۸۹ واحد اصناف بازدید کرده و ۱۴۱ واحد اخطاریه پلمب صادر شده و ۱۲۸ واحد اصناف متخلف پلمب گردیدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه اجرای طرح عملیاتی «اقتدار یک» در غرب استان تهران به طور مستمر و جدی در حال پیگیری است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند تا به جرائم آن‌ها رسیدگی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر