بازدید 6527
در آستانه شب یلدا؛

منع تردد شبانه و تعطیلی اصناف در لرستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از منع تردد شبانه و تعطیلی اصناف در آستانه شب یلدا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰ 19 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمود ثمینی در جلسه کمیته امنیتی و انتظامی که امروز ۲۹ آذرماه برگزار شد، با تقدیر از همکاری‌های بی‌شائبه مردم، اصناف مختلف، بازاریان و نیرو‌های امنیتی، انتظامی و کلیه دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، اظهار کرد: با کمک و همکاری همه عوامل اجرایی وضعیت استان لرستان از قرمز به نارنجی تغییر یافته و امیدواریم با ادامه این روند به سمت وضعیت زرد متمایل شویم.

وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا، خاطرنشان کرد: به‌منظور کنترل روند شیوع و ابتلا به بیماری کرونا و همچنین جلوگیری از هرگونه ازدحام و اجتماع در روز‌های پایانی آذرماه و مقارن با شب یلدا، منع تردد شبانه و تعطیلی بازار و اصناف در تمام شهر‌های استان در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار لرستان تصریح کرد: به استناد مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا در همه شهر‌های استان در تمام وضعیت‌ها به‌جز گروه شغلی (۱) تمامی مشاغل در گروه‌های دو، سه و چهار، امروز و فردا یعنی ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۱۸ عصر تعطیل است.

ثمینی از منع تردد شبانه خودرو‌ها با پلاک شخصی از ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته جاری خبر داد و افزود: این تصمیم نیز طبق مصوبه در تمام شهر‌های استان با هر وضعیتی اجرا خواهد شد.

وی بر لزوم مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در اعمال محدودیت‌ها تأکید و اضافه کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌ها و مراعات خوب مردم در یک ماه اخیر وضعیت استان از قرمز به نارنجی تغییر کرده و قطعاً خواهیم توانست با همکاری و اراده بلند مردم نجیب لرستان از وضعیت نارنجی به سمت زرد متمایل شویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار