بازدید 7060

تاکید استاندار لرستان بر عدم برگزاری مهمانی شب یلدا

استاندار لرستان گفت: بهترین هدیه‌ای که مردم می‌توانند به پرستاران و کادر درمان به مناسبت روز پرستار هدیه کنند، عدم برگزاری مراسم شب یلدا به شکل سنتی و پرهیز از هرگونه دورهمی است.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰ 19 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از خرم‌آباد، سیدموسی خادمی امروز در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: خوشبختانه طبق آخرین آماری که امروز در ستاد ملی کرونا مطرح شد، در کل کشور وضعیت بیماری رو به بهبودی است و در استان لرستان هم به واسطه رعایت مردم وضعیت بیماری از حیث آمار ابتلا و میزان مرگ و میر رو به کاهش است که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به لزوم رعایت مردم، تصریح کرد: همانطور که قبلاً گفتیم این وضعیت قابل اعتماد نیست و هر لحظه ممکن است تغییر کرده و به وضعیت دیگری منجر شود لذا ضرورت دارد مردم عزیز، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار لرستان با توجه به در پیش بودن شب یلدا و فرارسیدن روز پرستار گفت: بهترین هدیه‌ای که مردم می‌توانند به پرستاران و کادر درمان به مناسبت روز پرستار هدیه کنند، عدم برگزاری مراسم شب یلدا به شکل سنتی و پرهیز از هرگونه دورهمی است.

وی افزود: شایسته است مردم با استفاده از روش‌های غیر حضوری از طریق تلفن و یا فضای مجازی این سنت را به جا بیاورند.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به همین دلیل محدودیت‌هایی پیشگیرانه در سطح استان در ۲۹ و ۳۰ آذر ماه به شرح زیر اجرا خواهد شد؛ در روز‌های شنبه و یکشنبه تمامی بازار در سطح استان لرستان به جز گروه یک که نیاز‌های اصلی و ضروری مردم را تامین می‌کند از ساعت ۱۸ عصر تعطیل می‌شود همچنین در این دو شبانه روز از ساعت ۲۰ شب تا ۴ بامداد منع رفت و آمد شبانه برای خودرو‌ها با پلاک شخصی اعمال خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر