بازدید 40126

آمادگی برای کنکور ۱۴۰۰

از این به بعد، روزها و ماه‌ها مثل برق و باد می‌گذرند و این شما هستید که باید با برنامه ریزی درست و منطقی، درس‌هایتان را مهار کنید و در آزمون کنکور به موفقیت برسید.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 19 December 2020

آمادگی برای کنکور ۱۴۰۰

ماه آذر هم رو به اتمام است و به داریم به آخر پاییز می‌رسیم. این یعنی ماه به ماه و روز به روز به کنکور ۱۴۰۰ نزدیک‌تر می‌شویم. پس حالا وقت آن است که از شما بپرسیم شیر هستید یا روباه؟! همانطور که همه مشاوران کنکور توصیه می‌کردند، از فصل تابستان به خوبی استفاده کردید و حسابی درس‌هایتان را خواندید؟ یا تابستان را با بازیگوشی از دست دادید و تازه از ماه مهر شروع به درس خواندن کرده‌اید؟

البته امیدواریم جزو آن دسته از دانش آموزانی نباشید که تازه می‌خواهید خودتان را برای کنکور آماده کنید! کنکور ۱۴۰۰ حتی اسمش هم با ابهت است، پس به همین راحتی‌ها نمی‌توانید از آن خلاص شوید. اما خب چاره کار آنقدرها که فکر می‌کنید سخت و دشوار نیست.

اما حالا حتما سوالات زیادی برایتان به وجود می‌آید:

  • برای ادامه راه باید چه کارهایی انجام بدهم؟
  • چطور می‌توانم همه نکات تستی مربوط به درس‌های مختلف را یاد بگیرم؟
  • از کجا بفهمم کدام مطالب مهم‌تر هستند و با احتمال بیشتری در کنکور ۱۴۰۰ تکرار می‌شوند؟

خب ما هم قرار است به همین سوالات شما جواب بدهیم. حتما اولین منبع مطالعه شما همان کتاب درسی‌تان است. در کنار آن از کتاب‌های کمک آموزشی و کتاب‌های تست کنکور هم استفاده می‌کنید. خب تا این جای کار درست پیش رفته‌اید. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که از این به بعد، روزها و ماه‌ها مثل برق و باد می‌گذرند و این شما هستید که باید با برنامه ریزی درست و منطقی، درس‌هایتان را مهار کنید و در آزمون کنکور به موفقیت برسید.

از امروز به بعد دیگر زمانی برای آزمون و خطا یا اما و اگر ندارید. شما نمی‌توانید وقتتان را با کتاب‌های بی فایده یا کلاس‌های بیهوده هدر بدهید. الان زمان آن رسیده تا درست و منطقی تصمیم بگیرید و نتیجه این تصمیم درست را در آزمون کنکورتان ببینید.

می‌گویند کار را باید به کاردان سپرد! چرا که نه؟ اینجا هم ما به شما توصیه می‌کنیم به جای اتلاف وقت مستقیما به سراغ کسانی بروید که سال‌های سال در این زمینه تجربه دارند و به راحتی می‌توانند به شما بگویند چه چیزی مهم است و چه چیزی مهم نیست! بله، درست حدس زدید، درمورد کلاس‌های کنکور صحبت می‌کنیم. آن هم نه هر کلاس کنکوری... کلاسی که آنقدر نام آشنا و مطمئن باشد که به موفقیت شما در کنکور کمک کند.

کدام کلاس کنکور را انتخاب کنم؟

  • اول از همه باید کلاسی را انتخاب کنید که معلم‌های باتجربه و نام آشنا در آن تدریس می‌کنند. کسانی که سال‌ها تجربه تدرس به دانش آموزان کنکوری را به عهده داشته و با زیر و بم سوالات کنکور آشنا هستند. این معلم‌ها بهترین گزینه برای کلاس‌های نکته و تست محسوب می‌شوند. چون انقدر مسائل مختلف را به دانش آموزان توضیح داده و راه حل‌های مختلف را امتحان کرده‌اند که به راحتی چکیده‌ای مهم‌ترین و کاربردی‌ترین نکات کنکوری را به شما آموزش می‌دهند.
  • مورد مهم بعدی همزمانی دوران کنکور شما با دوران شیوع ویروس کروناست. به خصوص این روزها که در پیک کرونا به سر می‌بریم، بیرون رفتن از خانه آن هم برای کارهای غیرضروری ریسک ابتلای شما را چندین برابر می‌کند. حالا فکرش را بکنید که بخواهید برای کلاس کنکور هفته‌ای چند بار از خانه خارج شده و کنار چندین دانش آموز دیگر بنشینید! پس این فکر را از سرتان بیرون کنید و به دنبال یک کلاس کنکور آنلاین باشید.
  • نکته آخر هم حضور معلم‌هایی است که آنقدر با جذبه، کاربلد و حرفه‌ای باشند که حتی از پشت مانیتور هم بتوانند تمام مطالب را آنطور که باید به شما منتقل کنند، طوری که احساس کنید در کلاس واقعی نشسته‌اید و هر لحظه ممکن است معلم از شما درس بپرسد!

حالا همه این موارد را که با هم جمع کنیم، می‌رسیم به کلاس‌های کنکور تام‌ لند. مدرس‌های قوی و کارکشته، قیمت مناسب و اقتصادی، برنامه ریزی کامل برای تمامی دروس، در اختیار گذاشتن امکانات کامل به صورت آنلاین و در آخر کسب نتیجه رضایت بخش، همه و همه از ویژگی‌های کلاس کنکور آنلاین تام لند است.

شما در هر مرحله‌ای که باشید، چه درس‌هایتان را به اینجا درست و به موقع خوانده باشید و چه تازه به فکر کنکور افتاده باشید، در هر صورت تام لند به شما کمک می‌کند تا با اعتماد به نفس و راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید، نتیجه دلخواهتان در کنکور ۱۴۰۰ را کسب کنید.

برای موفقیت در کنکور ۱۴۰۰، کلاس‌های آنلاین تام‌لند در خدمت شماست تا موفقیت در کنکور را از نزدیک احساس کنید. هم اکنون می‌توانید برای ثبت نام و مشاهده جدول برگزاری کلاس‌های آنلاین تام‌لند به سایت https://tamland.ir/ مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر