بازدید 23358

عادل فردوسی پور صفحه فارسی AFC را میلیونی کرد

تعداد دنبال کنندگان صفحه فارسی AFC در اینستاگرام از یک میلیون نفر عبور کرد. این جهش بعد از اعلام پخش گزارش بازی پرسپولیس توسط عادل فردوسی پور در این صفحه رخ داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 19 December 2020
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۱۴
عادل گزارشگر پر توان ايراني هست كه اگه به خارج بره و با شبكه هاي فارسي زبان اون طرف آب قرارداد ببنده تازه ميفهمن چه اشتباهي كردن و آب تو آسياب دشمن ريختن.
خطاب به مدیر شبکه سه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...
عرض خود می بری و زحمت ما می داری!!!!
پاسخ ها
علی
| Germany |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
احسنت فردوسی پور پسر خاله هیچکس نیست و وابستگی به هیچ دستگاهی ندارد عزت از خداوند می رسد نه پسر خاله فرید
به رییس دست نشانده شبکه سه، تبریک بگید.
حالا به جای حل مساله، صورت مساله را پاک کنید و اینتنت را قطع کنید و در اینستاگرام اخلال ایجاد کنید، شما که خوب بلد هستید.
واقعا ادم تو کار بعضی ها می مونه. این نشون می ده که کی از مدار مردم خارج شده. فردوسی پور از مدار صدا و سیما خارج شده یا این صدا و سیمای میلی هست که خیلی وقته از مدار مردم خارج شده. من به شخصه خیلی وقته که فقط و فقط فوتبال ها و یا مسابقات ورزشی رو از این صدا و سیمای میلی نگاه می کنم. چون بقیه برنامه ها کاملا مشخصه که چی هست و چه کیفیتی داره.
با توجه به این مسئله: آقای فروغی مدیر شبکه سه رو باید به علت فرار تماشاگر وطنی به حبس ابد محکوم و انفصال از تمامی خدمات دولتی نمود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
اونوقت جواب خاله جان رو شما می دهی؟
خیلی خیلی خیلی برای صدا و سیمای میلی متاسفم که چنین مردانی رو از آنتن بی بهره میکنند و کسانی می آیند که واقعا لیاقت پخش شدن رو ندارند. طی این همه سال اجرای بدون حاشیه متاسفم که با سلیقه شخصی یک نفر ایشون رو برمیدارند. امیدوارم خیلی زود این آدمها نمیروند بیرون از دستگاه های دولتی
بدبخت وطن فروش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
بدجوری سوختید!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
به منفی هات یه نگاه بکن
البته شماها سخت اعتقاد دارید که فقط نظریات موافق باشما صحت داره و منفی ها را مردم البانی و عربستان و اسرائیل به نظریات شماها اعطا می کنند !
وقتی یک مدیر سفارشی میاد و مسئولیت یک شبکه پر مخاطب رو بر عهده می گیره و بعدش از اون شبکه پرمخاطب چیزی جز یک شبکه فاقد هویت چیزی نمی مونه نباید انتظاری جز این داشت
من و خانواده ام خیلی وقت هست که دیگه برنامه های شبکه صدا و سیما را نگاه نمیکنیم. سریال ها بی محتوا، خبرها جهت دار و شبکه ورزش هم که این طوری.
از 30 میلیون کاربر 1 الی 2 میلیون!!!
پس نتیجه می گیریم 84 میلیون مردم کاری با این آقا و خبرهای زرد ندارند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار