بازدید 7474

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار جانباختگان کرونا در استان به ۳۷۸ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 17 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به ۳۷۸ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم‌اکنون ۹۹ بیمار کرونایی قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۶ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹۶۷۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اذعان داشت: از ۳۴۳ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست‌های PCR و سریع می‌باشند حدود ۳۲ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.

دکتر یزدانپناه خاطر نشان کرد: طی روز‌های اخیر شاهد افزایش تردد و تجمعات در خیابانها، مراکز خرید، بیمارستانها، موسسات پزشکی و مطب‌ها هستیم که می‌تواند باعث مبتلا شدن افراد بیشتری شود.

وی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا تذکر داد: برای کنترل بیماری و بازگشت به حالت عادی زندگی، نیاز به تحمل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داریم، لذا ضروری است در شب یلدا از هرگونه رفت و آمد و برگزاری دورهمی‌ها به جد پرهیز و ترجیحا این مراسم باستانی به صورت مجازی برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی