بازدید 6713

وزیر ورزش: معلوم نیست به قطر بروم یا نه

وزیر ورزش و جوانان گفت که مشخص نیست برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر برود.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ 17 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی فر در حاشیه حضور در سالن رقابت فینال لیگ برتر کشتی آزاد در جمع خبرنگاران گفت: مسئولان فدراسیون کشتی علی رغم محدودیت‌ها و شیوع کرونا با تلاش خیلی زیاد توانستند لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی را با کیفیت بالا و رعایت دقیق مسایل بهداشتی برگزار کنند که جا دارد از تمامی آن‌ها و مسئولان تیم‌ها و کشتی گیران تشکر می‌کنم.

وزیر ورزش افزود: خوشبختانه توانستیم خیلی از لیگ هایمان را با وجود این شرایط برگزار کنیم. قطعا برگزاری لیگ کشتی نیز به آماده سازی برای المپیک کمک زیادی می‌کند و باعث آمادگی بیشتر کشتی گیران خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش سطح کیفی مسابقات لیگ کشتی گفت: بچه‌ها نسبت به ۳، ۴ ماه پیش خیلی بهتر کشتی می‌گیرند، هرچند با شرایط آرمانی فاصله زیادی دارند و قطعا در ادامه به شرایط بهتری خواهند رسید.

سلطانی فر درباره لزوم حمایت از کشتی در سال المپیک گفت: ما در مجموع همه امتیازات و شرایط پیشبینی شده را در قالب ستاد المپیک و پارالمپیک تدارک دیده ایم و همواره تلاش کردیم بهترین امکانات را برای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی فراهم کنیم. قطعا تک تک کشتی گیران را حمایت می‌کنیم و گاهی شخصا نیز می‌آیند و سعی کرده ایم برای حل مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر می‌رود یا خیر، گفت: معلوم نیست، شاید بروم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار