بازدید 22551
۶

واکنش آذری جهرمی به لایو جنجالی اینستاگرام

وزیر ارتباطات تأکید کرد: فیلم نوجوان 14ساله تلخ و آزار دهنده بود و به نظر می‌رسد نهادهایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 16 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس: محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص انتشار فیلم گفت‌وگوی حاشیه ساز یک نوجوان ۱۴ ساله با یک چهره پرطرفدار اینستاگرامی، اظهار داشت: فردی این ویدیو را برای من فرستاد و گفت که اتاق فکری برنامه ریزی کرده تا این فیلم را به صورت گسترده پخش کنند و به شما برای فیلتر اینستاگرام حمله کنند.

وی افزود: از چهار شب پیش به دست من رسید و به ایشان پاسخ دادم و هر چند ایشان گفت تدبیر کنید، ولی گفتم که طبیعتاً مسئولیت حوزه پالایش و فیلتر با مجموعه های دیگری هست که طبیعتاً آنها در مورد این مکانیزم‌ها خودشان نظر می‌دهند.

آذری جهرمی تأکید کرد: فیلم تلخ و آزار دهنده بود به نظر می‌رسد نهادهایی که مسئولیت امدادرسانی به کودکان و نوجوانان در این شرایط را دارند باید وارد عمل شوند و باید به جای پخش این فیلم به این وضعیت خانواده رسیدگی کرد. من هم از همان سه یا چهار شب پیش خواستم که آدرس پیدا کنند و همکارانمان بروند و اگر می توانیم کمک به این خانواده و این بچه کنیم و باید این بچه معصوم را از این شرایط نجات داد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه به جای دعوا کردن باید به اصل مطلب که نجات دادن آن بچه هست بپردازیم، اظهار داشت: اگر نهادهایی مسئولیت تربیت و مسائل فرهنگ را مد نظر داشته باشند این مسائل به وجود نمی‌آید.

آذری جهرمی افزود: توصیه نهادهایی که فیلم‌ها را پخش می‌کنند این است که طوری سیاه نمایی نکنند که احساس ضد انقلاب و دشمن این باشد که وضعیت کل نوجوانان ما این هست. این مملکت اگر فرد مشکل داری مثل ایشان دارد که باید به مشکلش رسیدگی کرد و قطعاً آثار مشکلات دیگر جامعه هست، به نوعی شهید حججی و نوجوان های دین دار و سالم و سلامت و معتقد اسلام هم دارد. طوری سیاه‌نمایی نکنیم که دشمن بگوید نوجوانان تربیت شده در جمهوری اسلامی این گونه هستند.

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسش پیرامون دلیل عدم پیگیری اینترنت ویژه کودکان اظهار داشت: ما به جد این مسئله را از روز اول پیگیری کردیم و شما بروید ببینید چه کسی از من در دادگاه شکایت کرد تا طرح اینترنت کودکان متوقف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۶
با فیلتر کردن اینستاگرام ، صورت مساله را پاک کنید .. اگر باز هم جواب نداد ، کلا اینترنت را قطع کنید
آقای جهرمی متاسفانه نحوه برخورد اپراتورهای تلفنی مخابرات بسیار زشت و آزاد دهنده ست و این نشون میده که اصلا کنترلی بر اونها وجود نداره و اینکه ابتدای پیام گفته میشه که برای بازبینی مکالمات ضبط میشه به نظر میاد بیشتر جنبه تبلیغاتی داره امیدوارم این پیام رو ببینید و ترتیب اثر بدید . با آرزوی موفقیت
من فیلم را ندیدم.
اینستاگرام را هم سریعتر مثل تلگرام و فیسبوک و یوتیوب و ... فیلتر کنید.
خیال خودتان و مردم راحت کنید.
بعدش هم بگید واتساپ و چالش مومو. اون را هم فیلتر کنید.
بعد پای تراکنشات بانکی به قمارخانه های مجازی استانبول باز شده، تمام درگاه های پرداخت بانکی را هم فیلتر کنید.
بعدش به این نتیجه می رسید اینترنت دیگر کاربردی ندارد و زودتر محدودش کنید به کلاس های آنلاین داخل.
موفق باشید
نمیدونم من چرا حس خوبی از هیچکدوم از اظهارات این وزیر جوان نمیگیرم
همش احساس میکنم همه کاراش شومن بازیه و جنبه تبلیغات انتخاباتی داره
ولی نمی دونه که
رای بی رای
کاش تلگرام را رفع فیلتر و اینستاگرام را فیلتر کنن.
آسیب زایی اینستاگرام بیسار زیاد تر از تلگرام است و از طرفی تلگرام کاربرد اموزشی زیادی در این بحران کرونا دارد.
اگه واقعا بخوایید به این بچه کمک کنید باید وضع مملکت رو درست کنید که از توان شما خارجه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار