بازدید 8438
اختلاف ۲ میلیاردی تبریزی ها با سرمربی برکنارشده

تراکتور نمی‌خواهد غرامت فسخ با منصوریان را بدهد

کد خبر: ۱۰۲۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 16 December 2020

مبلغ قرارداد منصوریان با باشگاه تراکتور ۲ میلیارد تومان  بوده است و دستیارانش هم با قرارداد‌های ۳۰۰ میلیون تومانی و ۱۶۰ میلیون تومانی به کادرفنی اضافه شدند.

به گزارش تابناک ورزشی، قرارداد آنالیزور سرخپوشان تبریزی هم ۱۲۰ میلیون تومان بود، اما ظاهرا در زمان مدیرعاملی علیپور، مبلغ این قرارداد‌ها بدون مصوبه هیئت  مدیره افزایش یافته است و منابع آگاه  مدعی هستند قرارداد ۳۰۰ میلیونی به ۳۷۰ میلیون تومان، قرارداد ۱۶۰ میلیونی به ۲۳۰ میلیون تومان و قرارداد ۱۲۰ میلیونی به ۱۸۰ میلیون تومان تبدیل شده است. اتفاقی که با مخالفت صریح هیئت مدیره تراکتور مواجه شده است و آن‌ها مدعی هستند مدیرعامل سابق  برای انجام این کار با هیئت مدیره مشورت نکرده است.

ظاهرا منصوریان از علیپور مدیرعامل سابق تراکتور در خواست کرده بود که مبلغ قرارداد‌های دستیاران خود را افزایش بدهد و علیپور هم این درخواست را قبول کرد.  

به هر حال منصوریان در جلسه با نصیرزاده، معاون ورزشی باشگاه مبلغ قرارداد‌های جدید را رونمایی کرده که این موضوع  باعث تعجب تراکتوری‌ها شده است.  

مدیران تراکتور به منصوریان پیشنهاد داده‌اند که با توجه به این که در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از سرمربیگری تراکتور کنار گذاشته شده است، یک پنجم قراردادش را دریافت کند، اما این مربی کل مبلغ ۲ میلیاردی اش را درخواست کرده است.

از شهر تبریز خبر می‌رسد که باشگاه تراکتور حاضر است با پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان با منصوریان توافق کند، اما این مربی  اعلام کرده است که اگر خودش استعفا کرده بود، فقط مبلغ مربوط به ۵ هفته را از تراکتور دریافت می کرد و اکنون که باشگاه او را کنار گذاشته است باید تمام مبلغ قرارداد را بپردازد. به نظر می رسد منصوریان در صورتی که مبلغ قراردادش را به طور کامل از تراکتور بگیرد تا پایان این فصل نمی‌تواند در تیم دیگری فعالیت کند.

به هر حال تراکتوری‌ها یک و نیم میلیارد با منصوریان و نزدیک به نیم میلیارد هم با دستیاران او و در مجموع ۲ میلیارد تومان با کادرفنی سابق باشگاه، اختلاف حساب دارند و اولین جلسه برای توافق و تفاهم بی نتیجه به پایان رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار