بازدید 18439

نحوه برگزاری امتحانات در مدارس زنجان اعلام شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان گفت: نحوه برگزاری امتحانات در مدارس استان زنجان اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۷ 16 December 2020
به گزارش تابناک به نقل از فارس، روح‌الله اوجاقلو درباره نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول دانش‌آموزان استان زنجان اظهار کرد: در جلسه ستاد امتحانات اداره کل بر اساس شیوه نامه ارسالی وزارت مطرح و مصوب شد همه امتحانات داخلی نوبت اول مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار دانش) استان به صورت غیرحضوری و با مسؤولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان اضافه کرد: شیوه برگزاری امتحانات مقطع ابتدایی نیز از سوی معاونت ابتدایی استان به زودی اعلام و از طریق منابع موثق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی اضافه کرد: امتحانات داخلی و نهایی پایه دوازدهم مدارس بزرگسالان، راه دور، ایثارگران، جاماندگان پایه دوازدهم سال قبل (تجدیدی) و پیش دانشگاهی نظام قدیم به صورت حضوری خواهد بود.

اوجاقلو عنوان کرد: ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی شاخه فنی و حرفه‌ای که به صورت پودمانی است و استاندارد‌های مهارتی شاخه کاردانش بر اساس مصوبه ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش زنجان عنوان کرد: امتحانات نهایی از ۱۵ دی‌ماه تا هشتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و آزمون‌های داخلی با توجه به برنامه مدرسه برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار